Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
_Nadia_ schreef:Ach in het ene land mag je dit niet, in het andere land dat niet.
Bij mijn eerste moest ik juist lekker veel gerookte zalm eten, en krap 2,5 jaar later bij mijn derde mocht het ineens niet meer.
Tot nu toe mis ik niks van roken, drankjes en eten!
Chubby schreef:Precies Kattenbak, waarom zou je risico's met je baby nemen?! Het gaat om 9 maanden dat je op moet letten of je levensstijl, wat is dat nou voor periode?

Suzanne F. schreef:Rekening houden met eten maar gewoon doorroken vind ik vreselijk de omgekeerde wereld trouwens.
anneliesdj schreef:Ik zeg niet dat het allemaal onzin is en ik houd me echt wel aan een deel van de regels maar sommige dingen zijn echt achterhaald maar blijven ze stug aan vasthouden.
Chubby schreef:anneliesdj schreef:Ik zeg niet dat het allemaal onzin is en ik houd me echt wel aan een deel van de regels maar sommige dingen zijn echt achterhaald maar blijven ze stug aan vasthouden.
Better safe.....
Wat een ander aan risico's wilt lopen, kan mij niet zoveel schelen eigenlijk. Maar ík ga het risico met het kleintje in mijn buik liever niet nemen. Adviezen zijn niet bedacht om (aanstaande) moeders te pesten, ze zijn wel érgens op gebaseerd. En al is de kans minimaal dat het door het eten van een lekker mals biefstukje misgaat bij het vormen van eender wel orgaan bij je kindje, laat die kans maar beter aan mij voorbij gaan..
) waren zowat het enige waavoor gewaarschuwd werd.