Ik ben ook een halfbloedje
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

m'n moeder is half Spaans en m'n vader zit ook wat doorheen dacht ik, en mijn familie van de andere kant was van adel dus die hele stamboom hebben we nog, is van oorsprong dacht ik Zwitsers (Pruisisch) dus d'r zit iig "Duits" doorheen. En Frans, want daar zaten ze tot in 1685 het Edict van Nantes werd beëindigd en ze naar Nederland moesten vluchten (want daar waren Hugenoten wel veilig). Dus daarom zit ik nu hier.
Overigens is iedereen met mijn achternaam (en dat zijn er heel weinig
) familie van me, dus dat is lekker makkelijk. Geloof dat mijn broertje in NL zelfs de enige is die de naam nog kan voortzetten... en iig in Duitsland zitten volgens mij nog een paar mensen met de (oorspronkelijke Duitse versie, dus 'von' ipv 'van') van mijn naam, die zijn dus ook verre familie. Maar ik weet zeker of die d'r nog zijn.
Wel interessant hoor allemaal (ik houd wel van geschiedenis), eigenlijk moet ik die uitgeplozen documenten eens opvragen dacht dat 'n verre tante die had... 
Man kan tegenwoordig ook achternaam vd vrouw aannemen geloof ik, dus dan krijgen jullie kinderen gewoon jouw achternaam hehehee
altijd fout geschreven (V ipv F als beginletter
en hij is altijd te lang *haat aan te krappe ruimtes op invulpapieren/proefwerkblaadjes/etc*

Nee hoor, ik ben geen halfbloedje, ik ben half Italiaans, dus dat telt niet 

phormicola schreef:WOW! Dat staat echt onwijs mooi!
Ik ben verschrikkelijk hetero, maar ik vind Aziatische vrouwen onwijs mooi, helemaal als ze zichzelf opmaken. En dan ga ik toch twijfelen aan m'n geaardheid

maar dat doe ik altijd als mijn bril af is 

phormicola schreef:Het heeft niets met ogen te maken, maar heeft iemand al de nieuwe Max Factor Lip Finity geprobeerd? Het zijn een soort stiften, maar dan voor je lippen. Het leek me wel wat, maar ze zijn vrij aan de prijs.

. Maar loop ook op m'n gemakje weken achter elkaar zelfs zonder mascara de deur uit.. foundation is niet besteed aan mij.
phormicola schreef:Die heeft Vera Camilla nog getest. Staat een filmpje van op Youtube. Bleef écht lang zitten!Deze had ik ook gezien: http://www.beautygloss.nl/2011/02/18/ma ... -lipstick/
Ga zeker een kleurtje kopen. Mooie kleuren lipstick zijn bij mij altijd zo ontzettend moeilijk.
Thanks kiwipitje
phormicola schreef:Ja, dan is het idd makkelijker
Jammer hoor, als je een complete look maakt ziet het er gewoon verzorgder uit