Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Dieuwke_ schreef:Ik vind die lijstjes juist erg fijn. Op een gegeven moment is mijn inspiratie op en dan vind ik het fijn om te kijken naar anderen. Plus er is ook wel een HK-topic, dus daar zou eventueel wel offtopic gepraat kunnen worden. Niet dat we dat hier dan moeten laten, want dat geeft toch ook wel iets "persoonlijks" vind ik. Maar die lijstjes zou ik niet weglaten
Charr_x schreef:Nieuwe topic, goed gedaan!
Ik sta ook niet in de lijst, maar dat maakt niet uit!
Carlijnn: ik zou je lunch anders doen, bvb op 2 boterhammen of knackerbrodjes ipv een wit broodje, maar een keer kan geen kwaad! Pas op met mozzarella, ik eet het ook graag, maar het is veel kcal, dus doe dunnen plakjes en dan kan je het de volgende dag ook nog eens nemen.
Annepanne: op brood, gewoon waar ik zin in heb. 30+ kaas of sandwichspread, maar doe ook wel eens vlokken of pindakaas (weeg ik dan wel af, zodat ik ongeveer het aantal kcal weet). Kipfilet is ook lekker en mager.
amsterdam_30 schreef:Ontbijt klinkt prima. Zou het af en toe afwisselen met wat meer vezels (boterhammen of normale hoeveelheid special k of iets anders).
Lunch zou ik nooit wit brood nemen, altijd bruin en liefst volkoren en ook boterhammen ipv broodjes. In broodjes zit eens tuk meer vet.
Smeer-pate zou ik ook niet nemen, of heb je die van linera? Die is denk ik wel te doen. Anders zou ik bijv kipfilet (voor op brood) of philadelphia light nemen. Daar kun je eventueel rauwkost op doen om het smakelijker te maken.
Als je echt wat moet afvallen, dan zou ik het met je ouders bespreken zodat ze daar een beetje rekening mee kunnen houden met het koken.
Met onderstaande zouden ze voor jou bijv 1 a 2 tartaartjes kunnen halen ipv hamburgers en zorgen voor wat groente extra/uitgebreide sla.
Je sport zit meeeer dan goed van vandaag![]()
[