Iedere dag moet ik van mezelf iets positiefs tegen mezelf zeggen. Al is het dat ik een goede moeder ben, of een mooie haarkleur heb. Maar er MOET iets positiefs zijn
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

)
Zij is echt mijn zonnestraaltje. En langzaam, beetje bij beetje, leer ik ook weer voor mezelf te leven. Sommige dingen kan ik makkelijk naast me neer leggen, sommige niet.
Hoe kan zou ik dat kunnen veranderen?
Verder heb ik eens zitten denken, is het een uitvlucht? Geef ik de migraine de schuld voor bepaalde dingen? Ja, maar dit is wel iets, wanneer je spugend boven de wc hangt, kun je per direct er niet iets aan doen, dus ben je machteloos. Enige wat ik kan doen, is leren mijn denkpatroon te veranderen, en hier mee de migraine verkomen? 
marleen_usar schreef:Maigraine is een verkeerde denkwijze,teovallig las ik dat dit weekend.Ik heb met mijn oudste dochter een spiegel oefening gedaan.Dus voor de spiegel staan en zeggen ik hou van mezelf, dan wijzen naar je spiegelbeeld en zeggen ik hou van jou.En als laatste jezelf omarmen en fijn knijpen en zeggen ik hou heel veel van jou.Eerst stond ze 5 minuten te lachen,zo van dit is raar dit kan ik niet.En toen gingen we verder maar ze vond het heeeeeeeeeeeel erg moeilijk.De jongste deed het ook,en ik zei als je van jezelf houd gebeuren er wonderen.De tv begaf het,en zei kreeg hem ineens weer aan de praat, dus ik zei zie je nou wel het werkt er gebeurd een wonder.Ze liep weg en zei ik hou van mezelf, ik hou van mezelf enz dat was zo leuk.

)