Misschien helpt het je er over heen maar misschien herinner je je wel nog meer vervelende beelden hierna.... Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz
ik heb de Japanse versie denk ik 4 jaar geleden gekeken (dus geen 11 jarige) en ik ben wel behoorlijk nuchter. Het kan misschien zijn dat ik hem alleen had gekeken in bed, dat het daarom enger was dan het is, maar ik begrijp dus wat je bedoeld
Ik val in slaap bij Paranormal Activity en alle andere horror films, maar dit was dus inderdaad de enige film die me toch wel even deed shaken
wat ik altijd doe als ik iets engs vind en moet slapen is een boek lezen. Dat zorgt er voor dat je je mind ergens anders op richt en dat je dus beter kan slapen. Al moet ik zeggen dat ik een slaapstoornis heb omdat ik te druk in mijn hoofd ben en dat dus niet werkt
maar laten we hopen dat jij dat niet heb. Ik hoop in elk geval dat je een oplossing vind. Ik ga zelf binnenkort weer een poging wagen om hem te zien, het is altijd minder eng de 2e keer, en als je iets engs vind moet je je op een ander deel van het beeld concentreren. 
, de japanse versie ben ik niet van plan te kijken. ik heb ook een heel groot, inlevingsvermogen/fantasie, vandaar dat ik ook helemaal 'in' de film getrokken wordt..
alleen die dromen.. maarja hoe kom je daar van af?

dat maakt het ook altijd minder eng. Ik zou als ik jou was niet de japanse versie kijken, die is echt vreselijk eng
Roosje1987 schreef:Ik heb niet alles gelezen dus excuus als dit al is gezegd. Maar wat ik meteen denk is dat je wellicht een dieper gelegen angst projecteert op die film. Ik ken de film niet maar geloof zeker dat het eng is en dat beelden blijven hangen. Maar dit is obsessief. Jouw hersenen lijken alles wat je voelt te vervangen door de angst voor deze beelden. Ik begrijp dat het niet logisch klinkt, want jij bent toch 'alleen maar' bang voor die beelden? Maar wellicht is het een trucje van jouw hersenen om andere dingen te blokkeren? Misschien is het bij jou helemaal niet van toepassing hoor, maar ik ben erg bekend met angststoornissen en dit is zomaar mijn eerste gedachte hierbij. Als je meer wilt weten mag je me een PB'tje sturen