Verslaafd aan lipbalsem?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Verslaafd aan lipbalsem?

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-11 00:21

ik was er verslaafd aan.... maar ik ben afgekikt. ik werd er echt helemaal gek van :P

Elin_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-11 07:49

Jennasilver schreef:
Ik ben ook verslaafd aan lippen balsem. Ik gebruik alleen het merk Blitsex heb een in mijn tas, auto en naast mijn bed smeer ongeveer 5 keer dag en als ik niet heb koop ik een potje. Vergeten te smeren kan mijn hele dag verpesten, dan ga ik mijn lippen nat likken en dan worden ze helemaal schraal en pijnlijk. Bij nood heb ik wel een vaseline of boter gebruikt maar die zijn niet dik genoeg voor mijn lippen. :Y)

Hahahah helemaal hetzelfde hier! Lippen nat likken en dan weer met je mauw }:0 afvegen .. worden ze nog meer schraal :')

KarinvdM

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-11 08:43

_Lola_ schreef:
Met een boterham??? hahahahhaha

Met boter dus. :D

_Lola_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-02-11 10:27

Ohhhh Ik dacht al zon droge bruine boterham over je mond :-p

Hebben jullie het ook dat je niet kan slapen als je niet hebt gesmeerd van te voren? Ik heb vaak zelfs dat ik uit automatisme mijn lippen smeer als ik op de slaapkamer kom, maar dan mijn tanden nog moet poetsen en ik dus na het poetsen nog een keer smeer Hahahah.. Echt schandalig.. Maar ik moet zeggen, soms is het heel vervelend zon verslaving te hebben, maar ik vind het wel een lekkere verslaving hahhhahaha

_Amanda

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-11 13:09

_Lola_ schreef:
Ben even benieuwd wie deze verslaving ook heeft...

Ik ga echt nergens heen zon mijn potje blistex. Als ik hem vergeet en van huis ben, dan ga ik een nieuwe kopen.. Als ik merk dat ik mn potje niet bij mij heb of gewoon niet kan vinden dan ga ik heel paniekerig mijn tas doorzoeken. Heb er in elke tas 1 zitten en naast mn bed ook 1.. Heb dit al vanaf een jaar of 12 a 13..

E, maar ik rook niet, gebruik geen drugs en drink geen koffie of cola oid overmatig hahaha.. ;-)

Haha ik heb altijd gedacht de enigste te zijn,.. gelukkig dus niet :P.
Jep ik heb ook altijd lip balsem bij me. En als ik niks mee heb ga ook ik eerst naar de winkel
nieuw halen :+

Shanelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-11 13:14

Oh ik ook hoor!
Ik heb er overal wel eentje liggen :Y) Ik heb het liefste de witte Labello, al test ik regelmatig nieuwe soorten.
Ondanks dat ik dus zowat overal een stickje heb liggen, gebeurt het wel eens dat ik toch zonder zit. En zelfs al heb ik hem dan helemaal niet nodig; van zodra ik mèrk dat ik 'm niet bij heb, lijken mijn lippen spontaan uit te drogen en bijt ik ze helemaal kapot. Dan tel ik echt de minuten af totdat ik m'n stickje terug heb, dan is de wereld plots een stuk minder wreed :+:

Jennasilver

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-11 13:20

Alpu hoe ben je afgekickt? Ik heb het wel eens geprobeert maar hield het echt niet vol.

Nienke89

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-11 20:49

Echt verslaafd ben ik niet maar ik heb wel overal stickjes staan. Op m'n nachtkastje twee, in m'n jaszakken, in de badkamer, in de woonkamer... en inderdaad als ik niet kan smeren lijkt het wel of m'n lippen ineens uitdrogen... Elke avond voordat ik ga slapen even smeren en direct als ik wakker wordt :=

Ik geloof dat ik nog in de ontkenningsfase zit... *ik ben niet verslaafd, ik ben niet verslaafd*

Glossi

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-11 21:03

Heb ook overal lippenbalsem liggen. En idd als ik hem vergeet dan koop ik bij de eerst volgende winkel meteen een nieuwe :o

Karenx

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-11 17:54

_Lola_ schreef:
Ohhhh Ik dacht al zon droge bruine boterham over je mond :-p

Hebben jullie het ook dat je niet kan slapen als je niet hebt gesmeerd van te voren? Ik heb vaak zelfs dat ik uit automatisme mijn lippen smeer als ik op de slaapkamer kom, maar dan mijn tanden nog moet poetsen en ik dus na het poetsen nog een keer smeer Hahahah.. Echt schandalig.. Maar ik moet zeggen, soms is het heel vervelend zon verslaving te hebben, maar ik vind het wel een lekkere verslaving hahhhahaha

O wat ken ik dit gevoel toch goed :')

Alou schreef:
ik was er verslaafd aan.... maar ik ben afgekikt. ik werd er echt helemaal gek van :P

hoe heb je dat gedaan? Graag tips

dressagelady

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-11 21:08

Glossi schreef:
Heb ook overal lippenbalsem liggen. En idd als ik hem vergeet dan koop ik bij de eerst volgende winkel meteen een nieuwe :o

Hier hetzelfde, ben ook verslaafd. Maar hoezo zou je af moeten kicken dan? Je lippen kunnen zichzelf niet vethouden omdat er ten eerste al helemaal geen talgklieren in zitten! Ik ben bang dat ik zo'n mond krijg als ik mijn schare lippen negeer:
http://heldinnenophakken.web-log.nl/beo ... mpel01.jpg

zodiacje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-11 21:14

Ik kan (en wil ;-) ) niet zonder!
Heb laatst op internet 10 verschillende soorten lipsmackers besteld, allemaal smaakjes. Wat een feest! :D
I love lippenbalsem <3

dressagelady

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-11 21:16

Citaat:
Hahahaha das wel heel erg :')
Oke ... *bloos* ik ook een keer :') van dat zachte zalf kweet niet hoe het heet ongeveer net als purol ofseu ... Voor paardjes was dat toen om eenwondje sneller te laten genezen (was gewoon verzachtend niet een medicijn ofseu) :')

Uierzalf? Of calendulan? Dat smeer ik ook op mijn lippen hoor, vooral uierzalf is super zacht. Heb er een mega pot voor (ja zo'n pot die boeren voor hun koeien gebruiken..) en daar smeer ik savonds een dikke laag van op :j calendulan is vooral fijn als het écht heel erg is en je sneetjes hebt enz. :j

Cherry

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-11 21:17

Ik ben verslaafd aan 15 verschillende soorten Lip Smacker,echt triest :')

XNeLLeKe

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-11 21:17

Mijn zusje is ook 'junk' :')

Boemklatsch

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-11 18:12

Ik. :j Gebruikte eerst altijd de vaseline rosy, maar nu deze eigenlijk alleen nog als ik ga stappen en dan onder mijn lipgloss vaak.
Voor 'normaal' gebruik ik nu vaseline cacao butter, zooooooo fijn... :+: Echt na een minuut al zachte lippen. :+:

_Lola_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-02-11 11:11

Ohhh gister was het dus zo ver hahaha.. Rijden we net de straat uit en ik zeg nee nee nee ik ben mijn blistex vergeten!! Vriendlief had zoiets van ja daaaag daar ga ik echt niet nu voor omdraaien we zijn al te laat.. Auto begint te beslaan (ik raak dus echt in paniek) Dus hij zegt ok we stoppen wel bij een tankstation, anders ben je toch maar de hele avond chaggie.. Hoe erg..
Vervelende is wel dat ze bij tankstation alleen blauwe labello hebben.. Ochja beter dan niets.. Thuis gekomen om 23.30, gelijk Blistex gepakt hahah..

Veirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-11 14:12

Ik ben ook een verslaafde. Ik ben chronisch verkouden en heb dus ook snel schrale lippen. Ik gebruik alleen Vaseline, van Labello of Plurol krijg ik last van kriebelhoest.

Karenx

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-11 14:47

Oke na dit topic heb ik besloten te gaan afkicken, hahaha het valt me nog mee. Nu al bijna 2 dagen niets gebruikt :)

c_alsemgeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-11 15:25

ik kan echt geen dag zonder :P

Mniekie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-11 15:48

Mede-verslaafde meld zich! Je komt ze in alle geuren, kleuren en merken tegen in mijn tas.
Het is nog erger nu ik de lipscrub van Lush ontdekt heb..eerst even scrubben, en dan een balsempje eroverheen..mmmm zooo zacht.

_Lola_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-02-11 11:56

Hahaha ik dacht net wat zijn er eigenlijk veel mensen verslaafd aan lipbalsem.. Maar als ik het vergelijk met rokende mensen valt h et best mee ;-)

lovelynutia

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-11 12:03

Where I go my lipbalm goes

Ik gebruikt de natural van Kruidvat eigen merk want die ruikt super lekker vanille achtig.
Soms kan het echt een probleem zijn als ik (gebeurt haast nooit ben er erg alert op) mijn stick een dagje vergeet dan krijg ik zo'n naar gevoel en lijkt het alsof ze elk moment kunnen gaan barsten. Voor ik ga slapen doe ik labello en een laagje vaseline op.

* Dat het een verslaving is heb ik al een tijdje door kan er echt onrustig van worden als ik het niet heb maar ja het zij zo

Marthaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-11 20:06

Ja , dit ken ik allemaal :')
Ik heb altijd Labello gehad , nu heb ik Mint & Mineralen <3
Maar ik heb veel mensen horen zeggen dat je lippen 'verslaafd' raken en ik denk dat het bij mij ook zo is !!
Maar veel mensen met Blistex zeggen dat het met blistex niet zo is , dus ik heb vandaag maar Blistex gekocht gewoon Classic in een 'labello' stick !
Die dingen zijn alleen best duur voor lipblasem (2,50) maar voor iets echt goeds moet je een prijs betalen !

c_alsemgeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-11 20:09

Ik zweer nog steeds bij mijn milk&honey labello :+: