Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Jennasilver schreef:Ik ben ook verslaafd aan lippen balsem. Ik gebruik alleen het merk Blitsex heb een in mijn tas, auto en naast mijn bed smeer ongeveer 5 keer dag en als ik niet heb koop ik een potje. Vergeten te smeren kan mijn hele dag verpesten, dan ga ik mijn lippen nat likken en dan worden ze helemaal schraal en pijnlijk. Bij nood heb ik wel een vaseline of boter gebruikt maar die zijn niet dik genoeg voor mijn lippen.
afvegen .. worden ze nog meer schraal
_Lola_ schreef:Ben even benieuwd wie deze verslaving ook heeft...
Ik ga echt nergens heen zon mijn potje blistex. Als ik hem vergeet en van huis ben, dan ga ik een nieuwe kopen.. Als ik merk dat ik mn potje niet bij mij heb of gewoon niet kan vinden dan ga ik heel paniekerig mijn tas doorzoeken. Heb er in elke tas 1 zitten en naast mn bed ook 1.. Heb dit al vanaf een jaar of 12 a 13..
E, maar ik rook niet, gebruik geen drugs en drink geen koffie of cola oid overmatig hahaha..
.
Ik heb het liefste de witte Labello, al test ik regelmatig nieuwe soorten.

_Lola_ schreef:Ohhhh Ik dacht al zon droge bruine boterham over je mond :-p
Hebben jullie het ook dat je niet kan slapen als je niet hebt gesmeerd van te voren? Ik heb vaak zelfs dat ik uit automatisme mijn lippen smeer als ik op de slaapkamer kom, maar dan mijn tanden nog moet poetsen en ik dus na het poetsen nog een keer smeer Hahahah.. Echt schandalig.. Maar ik moet zeggen, soms is het heel vervelend zon verslaving te hebben, maar ik vind het wel een lekkere verslaving hahhhahaha

Alou schreef:ik was er verslaafd aan.... maar ik ben afgekikt. ik werd er echt helemaal gek van
Glossi schreef:Heb ook overal lippenbalsem liggen. En idd als ik hem vergeet dan koop ik bij de eerst volgende winkel meteen een nieuwe
) niet zonder!
Citaat:Hahahaha das wel heel erg![]()
Oke ... *bloos* ik ook een keervan dat zachte zalf kweet niet hoe het heet ongeveer net als purol ofseu ... Voor paardjes was dat toen om eenwondje sneller te laten genezen (was gewoon verzachtend niet een medicijn ofseu)
calendulan is vooral fijn als het écht heel erg is en je sneetjes hebt enz.
Gebruikte eerst altijd de vaseline rosy, maar nu deze eigenlijk alleen nog als ik ga stappen en dan onder mijn lipgloss vaak.
Echt na een minuut al zachte lippen.