Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Saaams schreef:Dan ga ik morgen, dan is het nog niet goed..
En trouwens ik hoef geen aandacht.. fijn dat dit al zo snel gedacht word. Er kan ook een andere reden zijn dat ik er gewoon niet heen wil.
Tooske schreef:Saaams schreef:Dan ga ik morgen, dan is het nog niet goed..
En trouwens ik hoef geen aandacht.. fijn dat dit al zo snel gedacht word. Er kan ook een andere reden zijn dat ik er gewoon niet heen wil.
Vind dit een beetje ene rare reactie?! Je hoeft van ons niet naar de dokter hoor... Maar kunnen hier via de pc niet achterkomen wat jij hebt dus iedereen geeft de beste en normaalste oplossing dat is naar de huisarts.
Maar succes morgen hopelijk valt het mee.
Is voor jou even ongemakkelijk maar die pijn die je hebt is ook niet alles. Zou zelfs overwegen om niet te wachten tot morgen zeker als je nu ook aan het leeglopen bent. Dan staat uitdroging ook om de hoek. Weet niet of je wel gewoon eet en goed drinkt? Maar met zulke buikpijn lijkt mij dat dat ook lastig gaat. Saaams schreef:Ja kijk, stel dat het wel iets is? Meer dan ik verwacht had.
En er moet iets gebeuren.. dan is mijn angst gewoon te groot. Ik kan het moeilijk accepteren.
Iedereen heeft wel iets waar die trots op is, z'n uiterlijk, ogen of wat dan ook. En dit is voor
mij mn buik. En als dat gewoon gesloopt word met 'n litteken of wat dan is
het gewoon raar, en niet meer mooi.. in mijn ogen.
Begrijp aub dat dit mijn beeld is.
alison_belle schreef:volgens mij is er maar 1 persoon die jullie kan helpen......je eigen HA?
Nope......blinde darm zit echt bij iedereen links![]()
Dat weet ik omdat ze mijn dochter daar toen voor onderzocht hebben
Had vrijdagmiddag vreselijke krampen, kon amper meer autorijden, ben toch naar huis gereden. Volgende dag ging het wel weer, totdat ik van zondag op maandagnacht weer vreselijke buikpijn kreeg. Naar de HA gegaan en die vond dat ik niet de symptomen had van blindedarmontsteking, maar ik zei dat ik daar wel aan dacht. Toen zei hij dat als ik die gedachte had ik misschien weleens gelijk kon hebben. Dus hup naar ziekenhuis nooddienst. Daar vonden ze het beeld ook niet echt verdacht op een blindedarmontsteking.

silvana84 schreef:Ik heb ook een keer heel erge buikpijn gehad. Was geen blinde darm maar naar alle waarschijnlijkheid eileider ontsteking, ging echt kapot van de pijn kon amper lopen, praten, zitten, staan.
Mocht mooi 8 dagen het ziekenhuis in.
Ben je bang voor wat ze gaan doen? Je zal nu inmiddels vast wel denken alles beter dan deze pijn, dat gevoel had ik wel en ook al was het geen pretje in het ziekenhuis, met tig keer onderzoek(volgens mij weet de helft van de artsen nu hoe ik er van binnen uit zie/voel), niet werkende antibiotica(moest constant overgeven, besloten pas na 4 dagen toch maar op andere ab over te gaan), en met allemaal vreemde mensen op een kamer. Maar man wat was ik blij dat de buikpijn over was.