Superdope man! gelijk wat ruggenprikken ingeslagen?
voor dat supershizzledafrizzle gevoel? 
geweldig, en wat een lekker ventje zeg!
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
voor dat supershizzledafrizzle gevoel? 
mindfields, las toen ook af en toe mee in je vorige zwanger topic, geweldig!!!
op dat jochie, alles zeker driedubbel en dwars waard.
en dan zijn ze lastig opvangen hoor !
)
Echt, ga beginnen aan een boek!
probabeest schreef:wat ik alleen niet prettig vond is persweeen met 6cm ontsluiting, geloof mij, daar gaat een kind van 53cm en 4330 gr niet door heen passenen dan zijn ze lastig opvangen hoor !
En echt, zo voelt het he???

All good times are coming back!! Alle herinneringen van nu ruim 12 jaar geleden komen weer even onder het stof uit van het hoekje waar ik ze in had gepletterd, maar troost je, 10 cm ontsluiting wegpuffen in één uur één enkele lange rugwee is het ook niet helemaal. Infusen waren appeltje eitje, maar toen werdt mijn vlies gestript en was er ergens één of ander oerinstinct dat dacht hé, het kán! Bij mij hielden ze de messen ook uit de buurt, was in staat om hoogstpersoonlijk en ter plekke een keizersnede te doen. Ik lag aan het infuus, kon geen kant op, constant die alarmbellen aan het rinkelen waar je compleet geschuffeld van werdt, en dan komt er nog een heel enthousiast jong strak verpleegkundig meisje binnen vertellen "dat je rustiger moet blijven liggen, dan gaan de alarmen niet zo af" Needless to say dat ik haar kop bijna afbeet, ze op haar hakken omdraaide en mijn kamer verliet, noooooit meer teruggezien. Quellian schreef:Toen ik zwanger was zei iemand tegen mij: 'persweeën ophouden voelt als een tsunami tegenhouden met een tuinhekje'.
Ik kon me er niet zoveel bij voorstellen, tot het moment dat...En echt, zo voelt het he???
![]()
![]()

uiltje001 schreef:Geweldig geschreven.
Nog last gehad van drie weken niet kunnen zitten?
Toch nog een mazzeltje. Maar omdat mijn benen verlamd waren heb ik te lang op mijn linkerbeen gelegen tijdens de weeen en niet gevoeld dat mijn been dat niet zo leuk vond, dus de eerste week kon ik niet lopen, nouja, ik kon vooruitkomen, met -12 km/u, als ik mezelf vasthield aan een bureaustoel op rolletjes of het onderstel van de kinderwagen, was niet echt een succes maargoed