Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
waardoor het hele ijzertje eruit moest en mijn tanden nou ook langzaam scheef groeien.laura1987 schreef:Hier nog een twijfelaar, althans moet even kijken hoe ik het doe aangezien zilveren kruis niets betaald.
Heb een spleet(je) tussen mijn voortanden en irriteer me er dood aan! Dan maar 2 jaar minder tevreden (met beugel) en de rest van mijn leven een prachtig gebit.
Ben overigens 24.

grauwman schreef:Ik zit er al 5 jaar over na te denken maar de verzekeringsmaatschappij (ZK)vergoedt het niet dus dat is het enige wat me nog tegenhoudt. Van de bovenste rij staan m'n hoektanden te ver naar buiten en de naastgelegen tanden worden daardoor naar binnen gedrukt. Toen ik jong was werd het al aangeraden door de tandarts maar m'n moeder vond het niet lelijk staan want zij had het ook. Nog steeds vindt ik dat een erg domme gedachte ik moet er mee lopen zij niet. Ik irriteer met echt mateloos aan m'n gebit.
laura1987 schreef:Hier nog een twijfelaar, althans moet even kijken hoe ik het doe aangezien zilveren kruis niets betaald.
Heb een spleet(je) tussen mijn voortanden en irriteer me er dood aan! Dan maar 2 jaar minder tevreden (met beugel) en de rest van mijn leven een prachtig gebit.
Ben overigens 24.
Ook bij mij wordt er niet veel door de zorgverzekeraar vergoed, maar dat was voor mij geen reden om het niet te doen. Heb er voor gespaard en wil gewoon graag een recht gebit.
Ik kwam voor mijn boven tanden maar onder zag hij ook al de dollartekens
"eerst maar boven, als je naar de chirurg gaat doen we onder gewoon maar dan moet boven ook weer waarschijnlijk" Tja, wie gaat dat betalen? "de verzekering de operatie, de rest is voor u... Wat een schatje he? Ik heb dus alleen boven laten doen, onder zieje toch bijna niet (ik heb nu wel een onderbeet
laura1987 schreef:Hier nog een twijfelaar, althans moet even kijken hoe ik het doe aangezien zilveren kruis niets betaald.
Ben overigens 24.
, bij mij werd dan wel een gedeelte vergoed. Mjetterd schreef:Dit jaar is de ortho weer goedkoper geworden, eerder betaalde ik voor een bezoek €40, nu is dat nog maar €30.
Dus het scheelt wel weer in kosten, bij mij werd dan wel een gedeelte vergoed.