Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Beccz schreef:Als ze wat binnen krijgt voelt ze zich natuurlijk "vol".
Maar dat volle gevoel hoeft niet te betekenen dat ze daar gelijk van groeit.
Het kan zijn dat de samenstelling van de borstvoeding niet goed is.
Het lijkt mij sterk, aangezien ze daarnaast volgens mij ook meer dan genoeg krijgt.
Denk dat ze gewoon nie "standaard" is en het gewoon lekker in dr eigen tempo doet.
Wel fijn dat ze er allert op zijn, dat stelt je ook wel een beetje gerust denk ik!
Beccz schreef:7-8 mnd Naar behoefte 1 - 2 x 200 ml Bij borstvoeding vit. D
•2 x pap van opvolgmelk of bruinbrood met opvolgmelk
•fruithapje
•warme maaltijd (3 eetl groente, 1-2 geprakte aardappel, rijst/pasta/peulvruchten, 1 eetl gemalen vlees/vis/kip/ei, jus of klontje dieetmargarine)
•Tussendoor evt. water, verdunde vruchtensap, slappe thee, kinderbiscuit, soepstengel, broodkorst of rijstewafel
9-12 mnd Naar behoefte 1 - 2 x 200 ml Bij borstvoeding vit. D
•2 x broodmaaltijd met dieetmargarine en beleg, een beker opvolgmelk of pap van opvolgmelk
•fruithapje
•warme maaltijd (zie 7-8 maanden) evt. yoghurt toe
•Tussendoor: zie 7-8 maanden
7-9 maanden was hier 5x borstvoeding, wat groente om weer uit te kwijlen, en wat fruit om weer uit te kwijlen
odetteke schreef:Beccz schreef:7-8 mnd Naar behoefte 1 - 2 x 200 ml Bij borstvoeding vit. D
•fruithapje
•warme maaltijd (3 eetl groente, 1-2 geprakte aardappel, rijst/pasta/peulvruchten, 1 eetl gemalen vlees/vis/kip/ei, jus of klontje dieetmargarine)
•Tussendoor evt. water, verdunde vruchtensap, slappe thee, kinderbiscuit, soepstengel, broodkorst of rijstewafel
•2 x broodmaaltijd met dieetmargarine en beleg, een beker opvolgmelk of pap van opvolgmelk
•fruithapje
Zo'n heel leuk standaardlijstje wat uiteindelijk voor geen enkel kind geldt![]()
7-9 maanden was hier 5x borstvoeding, wat groente om weer uit te kwijlen, en wat fruit om weer uit te kwijlen
Beccz schreef:7-8 mnd Naar behoefte 1 - 2 x 200 ml Bij borstvoeding vit. D
•fruithapje
•fruithapje

Dan kan je kleintje ook niet echt een grote dame zijn die boven de curve zit of erop
Mijn dochter zat namelijk ver over de curve, qua lengte en gewicht... als ik nu kijk behoort ze tot de kleinste van haar klasje....