Mijn dirty blonde luxy's zijn volgens mijn kapster heel moeilijk blonder te maken. Ik had er, volgens mij, een paar daar gelaten, zodat ze, ze eventueel meerder keren kon aanpakken. Nu hebben we verwarring, ik dacht dat ik een paar had meegegeven, en volgens haar is het er maar één. Kan best, maar ik weet niet meer hoeveel wefts er in een 160gr set zitten.... kan één van de luxy kenners dit me vertellen? En misschien ook blondeer tips????
Odysseus
Geplaatst: 30-01-11 21:12
10, : Super Luxurious Set Contains: 1-8” weft 1-7” weft 2-6”wefts 2-4” wefts 4-1.5” wefts
Gister had ik echt geen zin om mijn haar te doen (verjaardag van paps)
Alleen gewassen, beetje serum erin en op laten drogen.
Dan blijft er een leuke slag in Als ik het borstel dan is de slag gelijk heel anders, dus heb 't ook niet geborsteld toen het droog was Is dus voortaan ook een optie als ik niet veel zin/tijd heb om mijn haar te stijlen..
ik clip een stuk haar omhoog, zoek een plukje van m'n eigen haar, doe dat door het lusje, trek het haar door het ringetje, trek het ringetje tot de hoofdhuid, laat het een halve centimeter terugglijden en dan knijp ik m dicht kost wat oefening, maar nu kan ik het
ik heb liever een volle bos haar dan nette rechte banen ik heb op sommige plekken SUPER dun haar, en heb wat littekens op mijn achterhoofd waar dus geen haar meer groeit, als ik rechte banen had dan zou ik op sommige plekken van m'n hoofd half kaal lijken
Ik heb gister micro loops extensions besteld, vriendin gaat ze inzetten, ben benieuwd Wel weer lekker, 'vaste' extensions Paardrijlaarzen heb ik geen verstand van, doe niet aan paardrijden, hahaha.
Vind overigens de reacties naar xSOULSISTER niet echt heel erg aardig.
Wanneer gaan ze er bij jou in? Ik zat te twijfelen tussen vaste extensions en steile clip ins, toch de micro loops eens proberen, ziet er makkelijk uit