Weet iemand ook een lekker recept met zalm voor het avondeten? Want mama wilde makkelijk eten vanavond en ik had zin in vis en er is nog zalm in de vriezer
Ja hoor, alleen zou ik er wel een groente aan toevoegen als je geen brocolli wil, je moet tenslotte wel je groentes binnenkrijgen.. maar verder prima recept ik lust alleen echt geen zalm
Sabin_e
Geplaatst: 20-01-11 16:01
@Dieuwke_ : Ziet er lekker en gezond uit Krijg spontaan zin in zalm nu haha!
Dieuwke_
Geplaatst: 20-01-11 16:02
Jaime_ schreef:
Ja hoor, alleen zou ik er wel een groente aan toevoegen als je geen brocolli wil, je moet tenslotte wel je groentes binnenkrijgen.. maar verder prima recept ik lust alleen echt geen zalm
Ja, nou ik lust geen broccoli vandaar iets anders verzinnen
Toess
Geplaatst: 20-01-11 16:02
Goedemiddag allemaal!
Ik wil me ook graag aanmelden. Vanaf morgen begin ik met diëten, ik heb van de diëtiste een eetschema voor 3 weken gekregen waar ik me natuurlijk heel erg goed aan ga houden Weeg nu 67kg. bij 1.66m. en wil graag naar de 55kg. Ik geloof dat ik dit even moet PBen naar de TS hè?
Charr_x
Geplaatst: 20-01-11 16:05
Nog een meelezer, maar toch even aanmelden. Levende bewijs dat de "verander je levensstijl op een verantwoorde manier" echt werkt. Ben al wat langer bezig dan 1 januari (maandje of 3-4 ondertussen) en ondertussen 12 kg kwijt, maar nog niet tevreden! Hoe?: stoppen met snoepen en snaaien en sausjes en bewuste keuzes maken, zondigen mag af en toe want het moet wel leuk blijven. Nu merk ik dat het niet meer lukt met alleen op mijn eten letten, dus ben ik op zoek naar leuke beweging. We hebben een crosstrainer, maar dat is zooo saai! Hardlopen, mmm, af en toe. En de wii fit!
Gegevens: Charr_x - Charlotte - 21 jaar - 1m72 - 75kg - 65kg - gewoon verder gaan zoals ik bezig ben + sport!
In ieder geval, voor iedereen, succes! Het werkt echt op deze manier en hoe langer je bezig bent hoe makkelijker het je af gaat!
Laatst bijgewerkt door Charr_x op 20-01-11 16:05, in het totaal 1 keer bewerkt
Jaime_
Geplaatst: 20-01-11 16:05
Vanavond moeten we naast de spaghetti een kommetje tomtatensalade.. zat zelf aan zoiets te denken:
tomaten zonder dat pittengedoe, in fijne blokjes knoflook er door, fijngesnede basilicum met een scheutje olijfolie, en misschien een heel fijn gesneden sjalotje.. zou dat lekker zijn ?
Dieuwke_
Geplaatst: 20-01-11 16:06
Wauw, wat een mooi resultaat Charlotte!
Natje_Spirit
Geplaatst: 20-01-11 16:06
Wow, ga ik even naar de kapper, zet de pc aan zitten we al aan pagina 3 van het nieuwe topic
Natasja leuke OP Jaime klinkt lekker en ik lust niet eens tomaten
Welkom alle nieuwe leden
Eefske
Geplaatst: 20-01-11 16:15
Sabin_e schreef:
@frgheaven: Wat goeooeoeoeoeoeoeoeoeoeooeoeoeoeddd!!!
Ik ga ff een kiwi vermoorden
Ik heb net daadwerkelijk een mandarijn vermoord. Heb een beetje last van een spasme in m'n linkerarm (te hoge spierspanning) en nu heb ik er op een of andere manier extra last van. Dus heb zojuist m'n mandarijn plat geknepen. Heb hem maar weggegooid en een nieuwe gepakt
Ik kan dan juist weer heel weinig kracht zetten met links
Charr_x
Geplaatst: 20-01-11 16:19
@Dieuwke: dankje!
Ik vind trouwens 1000 kcal (wat ik hier best vaak voorbij zie komen) nogal weinig. Volgens mij is alles wat daar onder zit "crashen".
Mijn dag vandaag:
O: cruesli chocola + yoghurt T: kopje koffie + mandarijn L: 2 bruine bh, 1 met casslerib en 1 met rosbief + glas melk T: appel met kaneel + handje rozijnen A: andijviestampot met spekjes (eten wat de pot schaft! )
Verder drink ik alleen water en thee.
Na mijn avond eten neem ik nooit meer wat!
RicardoOpa
Geplaatst: 20-01-11 16:20
MMMaaike, ik heb die application op mn Ipod gezet, maar sommige dingen werken niet. Zo kan ik Voedingsmiddelen, Dieetkalender en Weegschaal niet openen?
Hmm, zit nu op 1264. Vind het wel netjes voor vandaag! Even een dagje minder kan geen kwaad
Laatst bijgewerkt door RicardoOpa op 20-01-11 16:30, in het totaal 1 keer bewerkt
Eefske
Geplaatst: 20-01-11 16:20
Jaime_ schreef:
Ik kan dan juist weer heel weinig kracht zetten met links
Ik ook. Maar áls ik het wil doen dan is het behoorlijk ongecontroleerd. En m'n linkerarm valt over het algemeen wel mee maar hij is nu een beetje van slag
pirouetje
Geplaatst: 20-01-11 16:23
Pff, net even door 10 pagina's ofzo geworsteld het gaat harder en harder dit topic
@ Sabin_e : geweldig als je rijbroek er (voor de juiste redenen ) van afzakt @Vippie : knap van je 22kg verleden jaar, en nu nog aan het afvallen
Vandaag eindelijk op de weegschaal en jaaaaa, - 1,8 kg
goedzo sabine! ik ga maandag weer op de weegschaal
M_D_H
Geplaatst: 20-01-11 16:44
och jeetje, ik ben even een paar daagjes afwezig, en we hebben in eens een nieuw topic goed, ik heb jullie een beetje verwaarloosd maar nu mijn ouders terug zijn ga ik me weer actief in dit topic bezig houden
Jullie doen het erg goed allemaal! Ik ben slecht bezig Die koekjes kijken me al 3 dagen aan,en ik laat me al 3 dagen gaan. haha vandaag weer streng, maar door mijn keel kan ik alleen vloeibaar eten, heb een appel heeel klein gesneden en op gesabbelt zowat. maar ben ziek dusja o= soepje (60) t= appel (70) m=chocoladevla (150) t=mandarijn (30) a= sla met soep en krieltjes (300)
is samen 610. veelste weinig, maar ben ziek.
Ik blijf op de 58,7 hangen.. ik drink wel voldoende gelukkig.. ik wil er eigenlijk nog maar 2,5 kilo af en dan vind ik het wel welletjes.
ik meld me hier ook weer even aan.. ben niet een fanatieke poster want jullie kleppen zo hard maar meelezen en zo nu en dan een berichtje komt wel vanaf mijn kant!