Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Raiza schreef:Ja, dat is idd zo'n staafje in je arm. Ik heb hem ook, de 3e inmiddels al weer. Vind het ideaal. Werkt 3 jaar en ik heb beide keren de eerste 2 jaren niet ongesteld geweest en het laatste jaar heel af en toe een keer, maar dan vaak idd maar 1 dag en heel minimaal.
Heb nu sinds augustus voor de 3e keer het staafje en sindsdien weer nergens last van.
Andere optie was een spiraaltje (ik ben bang van naalden, dus prikpil was geen optie), maar diverse kennissen die dat hebben zeggen er toch regelmatig last van te hebben of veel buikpijn.
rainbow8 schreef:[e enige echte oplossing is: je baarmoeder laten verwijderen. Dat is bij mij 6 jaar geleden gebeurt en sindsdien ben ik pijnvrij.
Onassa schreef:rainbow8 schreef:[e enige echte oplossing is: je baarmoeder laten verwijderen. Dat is bij mij 6 jaar geleden gebeurt en sindsdien ben ik pijnvrij.
Maar zo makkelijk zijn ze dus niet allemaal.
Ik heb hemel en aarde bewogen om die tijdbom eruit te laten halen maar echt, het word niet gedaan en dat terwijl ik toch geregelt PAP3 uitslagen heb met de uitstrijkjes (sta onder strenge controle vanwege het DES)
. Ik hoop dat je wel een gyneacoloog vindt die het voor je wil doen. Of ze doen het niet, omdat je PAP3 hebt en ze daarom het risico niet willen nemen?? Selka schreef:Hmm zo dacht ik ook over een spiraaltje, maar na diverse operaties ''down under'' stelt 1x in de 5 jaar niks meer voor!
Spiraaltje is heilig, fantastisch en geweldig!! Al mijn vriendinnen zijn er ook meteen aangegaan en iedereen fietst
heel het jaar pijn- en bloedvrij door, wat wil je nu nog meer?![]()
Voor het bevolkingsonderzoek moet je inderdaad ook in de hengsels en je kan altijd om een vrouwelijke dokter vragen![]()
Ik zou zeggen zet je schaamte opzij en probeer het gewoon. Als het niet bevalt is ie der zo weer uit.
Het doet 2 seconden pijn en dan 5 jaar geen pijn meer, echt super!
Air schreef:Je ongesteldheid kan gewoon doorgaan tijdens een zwangerschap hoor. Zwanger worden zegt dus niet veel over wel of niet meer ongesteld worden
Geen getob meer met tampons, niet meer doorlekken, lekker sporten, ongestoord paardrijden en dit voor 5 jaar verzekerd!