Was gestopt met school en zat 24/7 alleen op mijn kamer alleen maar te huilen.
Had nooit meer ergens zin in, wilde niets meer doen en met niemand meer afspreken.
Sliep nooit meer, en als ik sliep was het kort en op de meest rare momenten.
Het werd een dagelijkse sleur van kwaad tot erger, wilde het liefst niet meer leven.
Kan me alleen niet herinneren waardoor en waarom ik zo veranderd was.
**Uiteindelijk is er in mijn omgeving iets gebeurd wat me heel veel heeft gedaan, heeft me laten inzien dat ik belangrijk ben op sommige momenten naast iemand. (deze persoon is wel werkelijk depressief verklaard en heeft andere 'problemen' nu..)
Verder heb ik mezelf uit die sleur getrokken door op de manege te gaan werken, deed weer oude contacten op en kreeg ritme in mijn leven waardoor alles veel beter verliep.
Kreeg gewoon afleiding, en viel soms wel terug in die sleur en na te zijn gestopt op de manege ging het ook weer slechter.
Uiteindelijk heb ik nu dan ook weer school, vaak nog zwaar en ook die sleur vaak.
Maar het is vele malen beter dan vorig jaar, probeer nu ook weer de paardjes op te zoeken voor ontspanning en afleiding.
En iets nieuws; ben gaan fitnessen, heb me vandaag ingeschreven en direct begonnen met 2 uur fitness!
Het heeft en kost me nogsteeds heel veel moeite om me goed te kunnen voelen, maar het gaat veel beter en ik kan voor nu ook zeggen dat ik me goed voel omdat er nu veel veranderd en ik het idee heb dat ik dingen zelf kan!

**= En verder wat ik bovenin heb beschreven, is een verhaal wat ik liever niet openbaar plaats.
Gaat dan niet over mij, maar dit meisje betekend heel veel voor mij.
En zoals zij is en zich voelt op momenten voel ik me nog wel eens, maar heb ik me vorig jaar voornamelijk alleen gevoeld.
Zoals zij soms denkt, heb ik ook vaak gedacht.
En zij heeft vaak dat ze dingen laat zitten, ze kan zich er niet aan toe zetten om iets te doen wat van belang is, dit is vorig jaar echt een belemmerend probleem bij mij geweest.
Maar wil dus niet bevestigen dat ik depressief ben (geweest).
Maar wilde het wel graag kwijt..

Kan er eigenlijk nog niet zoveel over zeggen omdat ik hem pas een weekje gebruik ofzo
.
.
Ik bots al de hele dag met iedereen en er word telkens geroepen dat ik vrolijk moet doen. Ja, laten we ons masker vooral ophouden en doen alsof alles geweldig is, just great. En als je dan moet hebt verzameld om met iemand een gesprek te beginnen over wat er nou écht aan de hand is, dan word het gewoon weggewuifd. 

) Helaas reed er toen net een auto in die bocht. :'(