Heftige pijnen, wat doen jullie ertegen?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

blazelover

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-11 22:55

Marchador schreef:
Ik wil even een kleine update geven.
Ben net een weekje terug van vakantie en tussen de post ligt de afspraak bij de gyn!!
Het is uiteindelijk dus toch nog gelukt!

whoehoe! *\o/* moet je lang wachten of valt het mee?

Marchador

Re: Heftige pijnen, wat doen jullie ertegen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-02-11 09:22

14 maart, duurt even. Maar beter iets dan niets.

Akecheta

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-11 18:49

Ik wilde je ook nog even motiveren, om toch echt te gaan dwarsliggen totdat je een doorverwijzing zou krijgen naar de gyn. Is je al gelukt, super!
Let op dat je je bij de gyn ook niet zomaar weg laat sturen, zonder dat er onderzoek gedaan wordt! Anders schiet je er nog niets mee op.

Succes ermee!

Sunshine80

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-11 11:30

Ben het met Gooya eens! Laat je niet met een kluitje het riet in sturen hoor, daar zijn ze hier zo goed in. Gewoon volhouden, je gaat gewoon die spreekkamer niet uit voor ze je eens goed onderzocht hebben!!!

Komt daar allemaal niets uit, probeer dan zoals gezegd een osteopaat of homeopaat. Geen idee waar je woont, maar anders kun je me pben voor telefoonnummers!

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-11 01:31

Marchador schreef:
14 maart, duurt even. Maar beter iets dan niets.

:wow:

Ik liep vorig jaar krom van de pijn (had een spiraal) ik verging echt, dat ik daar 2 maanden mee heb gelopen was echt een wonder, ik werd namelijk met de dag zieker en zieker, uiteindelijk naar de dokter en doorverwijzing gekregen, ik bellen, kan ik pas 2 maanden oid later terecht :') ik had nog verteld dat er op mijn doorverwijzing stond deze week nog spoed! maar dat kon die miep niets schelen, ik heb vervolgens mijn dokter laten bellen, de volgende dag om 2 uur kon ik terecht >;) en dat was maar goed ook anders was ik binnenin een vrouwelijk gedeelte kwijt geraakt...

misschien ideetje om je dokter te laten bellen of de huisarts assistente?

tegenwoordig moet je half dood gaan voordat je eindelijk geholpen wordt en dat is belachelijk want je hebt pijn!

overigens is mijn eigen menstruatie killing (de buikkrampen) ik ben daar ook altijd 2 dagen goed ziek van, maar ik wil gewoon (voorlopig) niet meer aan de hormonen..

sterkte!

daydream

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-11 03:52

For the time being: onder de douche en de straal op je buik richten en expirimenteren met de plek en de afstand. Lekker warm en masserend.

ivy_power89

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-11 17:33

en wat dacht je van zorgbemiddeling van je zorgverzekering>?
Ik krijg morgen ook een verwijzing naar de gyn, en ga dus wel mijn verzekering inschakelen!
Loop al 9 weken ziek thuis, vanwege ondraagbare buikpijn!