Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Priscilla__ schreef:@ Flip; Komt me ook bekend voor, soms als mensen iets zeggen en ze bedoelen er helemaal niks mee kan dat gewoon ook heel kwetsend op mij overkomen en dat zijn ook vaak kleine dingen, maar daar kan ik dan echt om huilen of boos om worden..
Roo_19 schreef:Ik ben ook heel introvert. Kan nooit lekker los gaan, houd me altijd in. Vaak lach ik wel maar meer voor de buitenwereld. Anders krijg je weer van die dingen als: gaat het wel? Wat is er met je e.d. dus vaak doe ik alsof ik vreselijk veel lol heb maar het valt eigenlijk best mee.
en hoe goed gezind ik die dag ook ben, zie of hoor ik die persoon dan is hij helemaal om en dan lukt het ook niet meer met mijn paard. Ik laat me ook nog te vaak ontmoedigen door kleine dingetjes en zou dan liefst van al in een bolletje gaan huilen
.. Naar mijn omgeving toe durf ik wel eens kortaf te doen, terwijl ik op dat moment eigenlijk best wel besef dat ik weer eens in overdrive ga. Best vervelend, maar tja wat doe je eraan ..

Maritje1991 schreef:Dus conclusie
We hebben er allemaal last van, alleen kunnen we er niets tegen doen

Misschien dat het bij mij daardoor juist erger lijkt, omdat het vreemd is in dit huis.
Maaaar, ik ben 18 en hoewel ik ab-so-luut geen kinderwens heb.... Weet je nooit hoe de toekomst loopt enzo, dus dat lijkt me wel weer een beetje drastisch meteen. Maargoed.