Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
nestle schreef:@soepstengell
Jup die was voor jou !
Ik had wel eens dat het inderdaad vanzelf naar boven kwam, ook omdat ik me zelf had geleerd zonder handen te overgeven , dus kwam het al snel vanzelf naar boven als ik zat .
Nu nog steeds last van helaas.
Maar je stem kan er iets door vervormen ja
DaniBanani schreef:Het is normaal als je regelmatig expres braakt, ja. Maar 'normaal' is het natuurlijk niet. Net zoals dat braken dat niet is. Het is zó gevaarlijk voor je lichaam..
Laura_ schreef:Vergeet niet dot het voor je moeder ook moeilijk is om je kind zo te zien, die verder en verder wegzakt!! Kom op je kan het, geloof daar in, want je bent tenslotte de enige die jezelf beter kan maken
Maritje1991 schreef:al verbetering ?

Shetjjesz schreef:Was wel benieuwd hoe het nu met je gaat TS??

RedPassion schreef:Het kan alleen beter gaan als je (meer) concrete stappen gaat zetten.Weet je moeder hiervan? En ben je al bij de dokter geweest inmiddels?
Een paar dagen meer of minder maken niet uit, maar als hier weken overheen gaan denk ik toch dat het beter is dat jij (of je moeder) het verhaal voorlegt bij een andere arts. Het is heel theoretisch, gaat er alleen maar om dat je doorverwezen wordt.
Natuurlijk zal je goede en slechte dagen hebben en het is alleen maar goed dat je (hier) van je af schrijft, maar daarnaast zullen er ook dingen 'moeten' gebeuren. Ik ben dus blij om te lezen dat je moeder het weet en dat jullie er wel voor zorgen dat je binnenkort naar de dokter kan. En natuurlijk snap ik dat je naar iemand wilt die je vertrouwt, ik was alleen even bang dat het een excuus was om voorlopig niks te doen. RedPassion schreef:Je/jullie zit(ten) er nu middenin, dat is gewoon heel heftig.![]()
Ik bedoel het trouwens niet verkeerd hoor, ik snap dat mijn reacties misschien wat hard en pusherig over kunnen komen. Maar ik weet hoe het werkt, en door niks te doen verandert er ook niks.Natuurlijk zal je goede en slechte dagen hebben en het is alleen maar goed dat je (hier) van je af schrijft, maar daarnaast zullen er ook dingen 'moeten' gebeuren. Ik ben dus blij om te lezen dat je moeder het weet en dat jullie er wel voor zorgen dat je binnenkort naar de dokter kan. En natuurlijk snap ik dat je naar iemand wilt die je vertrouwt, ik was alleen even bang dat het een excuus was om voorlopig niks te doen.
Maritje1991 schreef:Waarom raak je, je paardje kwijt?
Wel goed dat je naar de dokter gaat, ook al is het een verplichting!
Hoe is het gegaan? of moet je nog?