Ik heb nu vannacht die voor de nacht gebruikt, maar moet eerlijk zeggen dat ik een best onrustige nacht heb gehad. Inslapen ging volgens mij wel vrij vlot, maar het slapen zelf was niet zo heel fijn. Maar dat heb ik wel eens vaker gelezen dat dat zo kan zijn de eerste keer. Vandaag de gewone druppels ook op. Heb nu twee maal genomen. Heb dus geen idee hoevaak je die moet nemen. Ik neem het nu zodat ik weet dat ik zondag dus lekker relaxt kan zijn. Merk wel dat ik minder happerig ben op opmerkingen op werk etc haha.
Als het om het slapen gaat kun je ook eens melatonine proberen En Valeriaan heb je ook in druppelvorm. Maar dat is echt voor het moment. Ik gebruik de pillen daarvan bijv tegen vliegangst.
Als het voor langere termijn is dan kun je de bachbloesem het beste laten samenstellen voor jou specifiek. Je geeft dan urine af en dan kijken zij wat de beste samenstelling voor je is
Freedom1
Geplaatst: 18-12-10 22:03
ik ben eigenlijk wel benieuwd of het voor jou gaat werken die bachbloesems.
Ik nam vroeger ook verschillende natuurlijke dingen (hop, passiebloem, valleriaan, lindethee). Maar momenteel sta ik op klassieke geneeskunde om te slapen..
Tot nu toe heb ik de afgelopen 2 nachten wel wat sneller ingeslapen dan normaal, maar of dat echt speciaal aan de Bach ligt of misschien gewoon in mn hoofd zit. Maar goed, maakt niet zoveel uit, als het maar helpt haha. Maar de eerste nacht wel een onrustige gehad en vannacht viel het wel mee.
Ik vind het alleen echt heeeeel erg vies...
Kentaro
Geplaatst: 18-12-10 22:28
Neem je ze zo of los je ze op in water?? Misschien is dat anders een idee!?