em_papillon schreef:bij mij gaat ie in de stopweek ook omhoog.. maar dat komt omdat ik het 'sexy' vind als het eigenlijk niet kan
Daar heb ik dan een Beppy voor dude
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
MarcoBorsato schreef:em_papillon schreef:bij mij gaat ie in de stopweek ook omhoog.. maar dat komt omdat ik het 'sexy' vind als het eigenlijk niet kan
Daar heb ik dan een Beppy voor dude
) zoekend naar de Beppy
Het went vanzelf, ik heb 'm er nu zo uit! Brainless schreef:Als ze geen onderzoek bij mannen doen, weten ze toch ook niet dat het meer bij vrouwen voorkomt dan bij mannen?!
Pascal schreef:em_papillon schreef:bij mij gaat ie in de stopweek ook omhoog.. maar dat komt omdat ik het 'sexy' vind als het eigenlijk niet kan
Ik heb dat dus ook.
Als mijn zoontje dan wakker is, dan ga ik een beetje plagen en uitdagen.
Juiste de momenten dat het niet kan, wil je ontzettend graag...
Focussed schreef:Brainless schreef:Als ze geen onderzoek bij mannen doen, weten ze toch ook niet dat het meer bij vrouwen voorkomt dan bij mannen?!
Ik denk dat dat gewoon een aanname is geweest. Je hoort immers vaker dat een vrouw minder seksgezind is dan een man, vice versa hoor je bijna nooit. (Wat natuurlijk niet wil zeggen dat het er niet is, zijn vast genoeg mannen die zich ervoor schamen?).
Ik snap mezelf echt niet..

Focussed schreef:Met mijn vriend deed ik het op vakantie rustig 3x per dag

De een heeft er meer zin in dan de ander, en nu is het natuurlijk het mooiste als beide partners een beetje gelijk met elkaar opgaan. 
Suzanne F. schreef:Sta wel verbaasd van alle antwoorden hier hoor.
Ik kan me zo voorstellen dat het idd anders is als een vaste partner hebt.