antidepressiva

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Freedom1

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-12-10 20:46

ben blij dat ik erin niet de enigste ben!

pubelia;
opletten met de combinatie!! ik heb dat zelf ook al getest met mijn "slaapmedicatie" en daar slaap je idd heel goed van... maar is helemaal niet goed voor je lichaam elke dag paracetamol! (ik heb gelukkig wijselijk de beslissing genomen om dat er niet bij te nemen, alleen als ik tikkende hoofdpijn heb..)

trudel: waarom ben je overgestapt op een ander middel? voelde je dat het niet goed werkte?

mijn psychiater bevestigde dat je daardoor wel minder zin hebt en dat je je orgasmes veel minder voelt.., denk dat ze gelijk heeft

trudel

Re: antidepressiva

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-10 20:50

eerst omdat ik ook Ritalin kreeg en dat mocht niet samen met prozak en daarna omdat ik steeds heel erg moe was... nu nog wel dus heeft niet echt wat geholpen maar volgens mijn pgb begeleidster werkt lexapro wel iets beter bij me maar zelf merk ik niet of het beter is eerder het zelfde!!

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-10 20:55

Ik heb zelf geen autisme of ADHD, maar mijn jongste broertje wel en ik heb een aantal jaar geleden toen per ongeluk 1 ritalin pilletje geslikt (greep s'ochtends voor een wedstrijd naar de valeriaan maar pakte dus de verkeerde :+ ) Jemig, was de hele dag hyper en rillerig! Bij iemand die geen ritalin nodig heeft, geeft het dus precies het omgekeerde effect :=

Freedom1

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-12-10 21:06

ik heb ook stempeltje add gekregen.. twee dagen rilatin geprobeerd. Ik werd er helemaal niet hyper van maar wel héél misselijk, hoofdpijn die niet te doen was. toen heb ik ook beslist dat nooit meer te nemen. was wel geconentreerd die dagen.

cayenne hehe, is iets anders dan valleriaan! je kon zo wel 10 wedstrijden doen zeker :+

pubelia

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-10 21:18

@ charlotvanre: Ik heb geen andere keus helaas! Ik heb bijna 3 kwart jaar op slaap medicatie gezeten. Maar mag dat nu door omstandigheden niet slikken. Dus dan heb ik liever iedere dag een (halve) paracetamol. Dan niet slapen. Bij mij is het overigens een mechanisch probleem. Dus geen psychisch ;)

Freedom1

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-12-10 21:42

oei, dan is het idd het beste. ik neem al tijdje slaapmedicatie en als ik dat niet neem kan ik een avond gewoon doorgaan, slaap ik niet, met nog meer hoofdpijn tot gevolg.

Ossie96

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-10 14:14

Balen, ben m'n pilletjes vetgeten mee te nemen naar school.... Nu kan ik pas over een uurtje of 3 slikken...
ik heb Amitriptylin btw... Iemand bekend?