Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

:O ) winnie03 schreef:Vandaag mijn zevende dag. Ik blijf maar overgeven. Volgens mij ook als reactie op de morfine die ik meegekregen heb. Nou is door het overgeven de wond opengegaan.. Moet ik daarmee terug denken jullie'?
marcha1987 schreef:o ik kom me ook alvast melden, ben 22 en 10 januarie gaan die van mij eruit.
En eerlijk gezegd, ik ben banghaha.
Kan ik trouwens mijn tongpiercing erna weer indoen? Lees hier veel overgeven...
En wat voor morfine/pijnstillers hebben jullie?
ik heb een recept meegekregen voor zetpillen.... moet nog wel bellen of ze niet wat anders hebben aangezien ik het niet zo'n fijn idee vind dat mijn vader ze zal moeten "inbrengen"

NatasjaS schreef:marcha1987 schreef:o ik kom me ook alvast melden, ben 22 en 10 januarie gaan die van mij eruit.
En eerlijk gezegd, ik ben banghaha.
Kan ik trouwens mijn tongpiercing erna weer indoen? Lees hier veel overgeven...
En wat voor morfine/pijnstillers hebben jullie?
ik heb een recept meegekregen voor zetpillen.... moet nog wel bellen of ze niet wat anders hebben aangezien ik het niet zo'n fijn idee vind dat mijn vader ze zal moeten "inbrengen"
Er schijnen van die plastic tongpiercing te zijn. Volgens mij mag je die er gewoon inhouden.
En idd zetpillen kun je ook gewoon zelf inbrengen. Kwestie van het juiste gaatje

. hrappur schreef:Tong piercing moet uit... ook geen plastic, te groot risico dat ie naar de longen schiet als ie los gaat..
ben net terug uit het ziekenhuis..
Yeey.. ik mag maandag... Niet alleen keel, maar ook Neus.. ik bof maar ..
Ik zit er mega tegen op, omdat ik dus ook geen diclofenac mag hebben, ik heb namelijk beginnende maagzweer, dus word overal al misselijk van..
ik moet ook een nachje blijven, ik hoop zo dat alles mee valt...
Miselijk heb ik ook last van helaas...