Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Citaat:Volgens mij is er geen causaal verband aangetoond tussen SLS en kanker. Wel kán het irriterender zijn voor de huid, maar dat komt in de praktijk weinig voor.
charissiej schreef:Ik gebruik vaseline lippenbalsum (groen plat potje)! Werkt geweldig, veel beter dan al het andere!Binnen 1 dag ben ik van mijn droge lippen af!
)

Guernica schreef:Ik heb gister een openbaring gehad waarin bleek dat ik allergisch ben voor Purol. Nu ben ik niet zo snel van begrip dus het heeft even moeten duren voor dit tot me doordrong. Toen ik er uiteindelijk uitzag als een worm met Pamela Anderson lippen, begon er iets te dagen.
Meteen gestopt met Purol en nu inderdaad geen reactie meer, maar wel hele droge, schrale lippen. Ben toen aan de Vaseline gegaan maar dit zit ook niet zo lekker, dus ben nu op zoek naar een ander goedje.
Iets waar dus echt nul komma nul in zit aan troep, en wat ook een beetje effectief is, dus dat het even blijft zitten, en je niet om de minuut weer als een randdebiel het huis door rent op zoek naar dat potje.
Wie o wie?