ik heb hier ook onwijs last van
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

TinekeHorses schreef:Lees zeker ook mee!
Echt vreselijk, plakt helemaal aan me wangen! Normaal heb ik het nooit, maar nu het vriest...
Na elk lesuur op school sprint ik naar de wc om me haar een beetje nat te maken.
( en misschien een muts kopen zonder fleece want dat is wel echt killing!!! :| )
)

Jolliegirl schreef:Iemand ook een tip voor shokken?
Alles wat ik aanraak *PATS*
En statisch haar, pff wordt er gek van!!!
Of zeg ik nu iets heel raars! Haha!
Jozaa schreef:@yasmine, die haarlak op je borstel tip werkt zeker niet de hele dag! Of je moet echt een flinke lading spuiten..( en misschien een muts kopen zonder fleece want dat is wel echt killing!!! :| )
Ik heb hem net gekocht omdat er vanbinnen een laagje fleece in zit, is heeeerlijk warm op de fiets. Anders vries ik dood 
En deze truc ook:crazyshar schreef:weet niet of het al eerder is gezegd ( geen tijd om alle pagina's te lezen)
maar ik ben kapster en dit is de tip voor goedkoop ontladen van je haar!
wrijf je handen stevig over elkaar en strijk daarna meteen over je haren van de wortels tot de punten.
dit werkt gedurende een 1,5uur of totdat je je muts/sjaal/trui noem maar op weer langs je haar haalt

crazyshar schreef:weet niet of het al eerder is gezegd ( geen tijd om alle pagina's te lezen)
maar ik ben kapster en dit is de tip voor goedkoop ontladen van je haar!
wrijf je handen stevig over elkaar en strijk daarna meteen over je haren van de wortels tot de punten.
dit werkt gedurende een 1,5uur of totdat je je muts/sjaal/trui noem maar op weer langs je haar haalt