Droge lippen, wat werkt nou echt?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Sanne25

Re: Droge lippen, wat werkt nou echt?

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-10 16:50

Ik had dat ook altijd bij labello. Ik bleef maar smeren. Nu heb ik nieuwe van labello... Honing met melk geloof ik en ik heb nergens meer last van. hooguit drie keer per dag smeren.

x__Danielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-10 16:52

Ja dat is er ook een uit de pure collectie, die zijn vet super fijn!!

_Tara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-10 17:54

Ik gebruik Blistex en Vaseline. Over "verslaafde" lippen. Tja... Of ik nou een week niet smeer of iedere dag smeer, mijn lippen blijven droog.
Ik blijf dus gewoon lekker smeren :j

BabyBell

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-10 18:01

Purol Bee met bijenwas :D
Had hiervoor gewone Purol, maar deze is nog een stukje vetter. Echt heerlijk spul!

Moonlightje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-10 18:05

ik gebruik een lipbalsem met Aloe Vera, van LR healt&cosmetic

Werkt heel goed

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-10 18:21

Ik smeer rustig ieder kwartier, als het niet vaker is.. al jaren lang, dus ja, ik geloof best dat je een Labello-verslaving kan opbouwen.

Ik blijf toch vinden dat de standaard donkerblauwe labello het beste werkt, trouwens. Andere fijne zijn die van de bodyshop (sheabutter is fijn vind ik :) ) of euuhm, nouja, ik vind eigenlijk alle lippensmeerseltjes prima werken om eerlijk te zijn :+ Maar echt, de simpele donkerblauwe labello, daarmee worden m'n lippen zelfs in meest dramatische staat weer binnen een paar keer smeren wat toonbaar :Y)

Sabine_Duco

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-10 18:22

Cacaoboterstaafje. :D Het is wel heel vet dus je moet niet te veel smeren, maar je lippen worden er ook lekker zacht van als het is ingetrokken. :j

Labello werkt (bij mij) niet.

Moonlightje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-10 18:23

mijn moeder is ook verslaafd aan die blauwe labello.
die smeert ook super veel hihi

Vrouw2014

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-10 18:24

ik smeer alles op me lippen wat vettig is...als ik niks in de buurt heb ga ik trillen haha overal lig wel vaseline, blistex of een lipgloss ;)

Heb in me bed zelfs een klein potje Vaseline (groene) in me bed liggen...anders kan ik niet slapen ;)

Maar lees dat er nog meer verslaafde zijn ;)

TijnieJjJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-10 18:27

Hier nog een verslaafde haha.
Was eerst ook verslaafd aan de purol. Op een gegeven moment kon ik er niet meer zo goed tegen, heb toen een tube van de dokter gehad, ook soort van vaseline en sindsdien ben ik daar verslaafd aan. Tubetje gaat overal mee naar toe hoor, zelfs naar bed hahaha. Dan ligt ie veilig naast me. Nee maar het is wel heel erg vervelend zo'n verslaving, ook al klinkt het misschien stom. :')

Yannicke

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-10 18:28

Ik vind die groene vaseline erg fijn :j

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-10 18:29

Danielledm schreef:
ik smeer alles op me lippen wat vettig is...

Ik heb op een zondag toen ik geen smeerseltjes meer had, de winkels dicht waren en ik wanhopig was, zelfs een keer de boter uit de koelkast getrokken.. :o Wel meer dan eens, om eerlijk te zijn haha. Werkt prima!

TICKELS

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-10 18:31

Vankje schreef:
Hier ook een fervent Purol-gebruiker :))
Maar idd wat Myrthe zegt klopt; op een gegeven moment kun je niet meer zonder. Ik gebruik het dus ook altijd. Is eigenlijk automatisme geworden, voordat ik de deur uitga smeer ik eerst Purol op mijn lippen :D

Hier idem!

Candace

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-10 18:38

Ik ben helemaal geen labello fan maar de light kiss vind ik echt super! :+:
Verder werkt Rosebud Salve ook echt super, dat kost wat maar dan heb je ook wat!

Yasmine

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-10 18:40

Het enige wat bij mij echt werkt is Vaseline (heeeeerlijk!) en Chapstick. Ik heb zo'n Chapstick met Peppermint geur/smaak, werkt heel goed, lijkt alleen alsof je lippen even in brand staan :+

Labello werkt bij mij echt niet :n Dan heb ik echt het gevoel dat er een dikke laag op mijn lippen ligt waar geen lucht door kan.

Frances

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-10 18:46

Zelfde probleem :P ik heb ook die labello geprobeert maar daar werd het alleen maar erger van :') blistrex hetzelfde probleem. Ik gebruik nu zo'n rond blikje van vaseline, de groene. Die werkt gelukkig wel heel goed :))

Mirrrriii

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-10 18:46

Ik gebruik een lippenbalsem van het merk Palmers.
Is 1,99 en zit cacaoboter in.

Cacaoboter werkt herstellend waardoor scheurtjes en velletjes eerder weg zijn, en het werkt vettend waardoor je lippen dus niet meer droog zijn.
Smeer het smorgens op na het tandenpoetsen, en hoef dan de hele dag niet meer.

Setteli

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-10 18:52

ik gebruik altijd Labello Sun (de gele). Blijft goed zitten en werkt bij mij goed. Heb meerdere sticks op allerlei plekken liggen. Heb een tijd zonder gedaan, maar met dit weer kan ik niet zonder.

xJustMe6

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-10 22:00

Vaseline! Dat blauwe blikje, werkt super!

Talisa

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-10 15:32

Vaseline uit een potje, of purol! Voor het slapen gaan dik veel opsmeren, dan heb je 's ochtends zachte lippen! En na het tandenpoetsen ook weer even wat opsmeren 's ochtends :) Heb dan nog wel een labello-achtig stickje in m'n tas voor de rest van de dag, maar niet zo vaak nodig. Alleen vaak even na het eten ofzo.

Dat je went aan dat spul schijnt dus onzin te zijn, die celletjes zijn al dood die zo droog zijn dus die kunnen nergens aan verslaafd raken. Al had ik het wel heel erg met blistex, met purol en vaseline minder.

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-10 15:39

Talisa schreef:
Vaseline uit een potje, of purol! Voor het slapen gaan dik veel opsmeren, dan heb je 's ochtends zachte lippen! En na het tandenpoetsen ook weer even wat opsmeren 's ochtends :) Heb dan nog wel een labello-achtig stickje in m'n tas voor de rest van de dag, maar niet zo vaak nodig. Alleen vaak even na het eten ofzo.

Dat je went aan dat spul schijnt dus onzin te zijn, die celletjes zijn al dood die zo droog zijn dus die kunnen nergens aan verslaafd raken. Al had ik het wel heel erg met blistex, met purol en vaseline minder.

Denk dat je eerder verslaafd raakt aan de beweging (als je niets te doen hebt even lippen smeren), dan aan het spulletje zelf...

Talisa

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-10 15:40

Janine1990 schreef:
Talisa schreef:

Denk dat je eerder verslaafd raakt aan de beweging (als je niets te doen hebt even lippen smeren), dan aan het spulletje zelf...

Ja net zoals met roken..Gewoon even wat te doen hebben :D

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-10 15:41

Jep, al is Nicotine wel bewezen verslavend...
Maar als je stopt mis je het iets te doen hebben, schijnt? Lolly eten...

Talisa

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-10 15:52

Janine1990 schreef:
Jep, al is Nicotine wel bewezen verslavend...
Maar als je stopt mis je het iets te doen hebben, schijnt? Lolly eten...

Ja tuurlijk is nicotine verslavend! Maar veel mensen die moeten stoppen hebben meer last van het 'niet meer weten wat je even moet doen' dan van het afkicken, nicotine is binnen 3 dagen ofzo al uit je lijf!

Lolly's eten krijg je wel droge lippen van :P

denicola

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-10 15:53

Nivea :D