Maar het blijft je kind. Mijn ouders waren 4 jaar terug ook helemaal klaar met mij. Toen heeft me vader ook gezegd "Jij verpest hier alles, je gaat maar een ander huis zoeken" toen ben ik hulp gaan zoeken want het huis uit wou ik ook niet. Ik maakte mijn ouders het leven zuur en zij mij, want we gingen gewoon niet goed met elkaar om! Toen ik weer wat meer op de rils kwam en mijn ouders geconfroteerd werden met dingen waar ik tegen aanliep door de therapeut ging alles opeens beter!
Tuurlijk hadden we onze terug val periodes, maar ik weet dat mijn ouders van mij houden en mijn vader mij niet op straat had gezet! Hoe moeilijk ik ze het ook maakte. Ik denk dat we eerder in gezins therapie zouden gegaan zijn. Nu na 4 jaar ben ik gelukkig getrouwd, met gelukkig bedoel ik dat ik gelukkig ben in mijn huwelijk. Niet dat ik blij ben dat ik van me ouders af ben.
Ik ben nu volwassener en realiseer me nu steeds meer dat ik blij moet zijn met mijn ouders. (en dit weten ze ook en ik heb besloten al een paar dagen terug dat als we 3 dec bij me ouders zijn dat k ze dat ook ga zeggen) Ik hou ontzettend veel van ze! Ze staan altijd voor me klaar. Ik ben geen makkelijke dochter geweest maar van mij houden ze net zoveel als van mijn andere zussen.
Het mooiste moment van de laatste 5 jaar was denk ik wel toen mijn vader op 6 juli 2010 bij het behalen van mijn diploma hij zei dat hij enorm trots was. Ik was van verschrikkelijke pubber naar een meisje gegaan die serieuse toekomst plannen had, ging trouwen en nog eens met allemaal 8 mijn opleiding afsloot. Nu ben ik zwanger, en een trotsere opa en oma mag ik niet wensen!
Nu hoop ik toch dat ik die liefde van mijn ouders erf en mijn kind alles kan geven wat hij of zij nodig heeft

Kinderen zet je niet op straat, en hulp zoeken en tijdelijk uit huis na goed overleg kan soms voor goede dingen zorgen. Ik heb ook wel eens een weke bij me zus gewoond om ff af te koelen. Maar als ouders moet je je kinderen met open armen ontvangen!
(ik was niet alleen een moeilijke pubber, rond mijn 8e merkte mijn ouders al dat ik in sommige dingen anders was. Rond mijn 14e liep ik geestelijk helemaal vast en dat werd erger en erger tot ik op mijn 16 a 17 samen met mijn ouders er iets aan ging doen, moest doen want anders ging het fout)
Ik denk dat Rust, Orde en Regelmaat ook goed is voor een kind, wij hebben 6 maand 2 kinderen in huis gehad (nou ja mijn ouders hebben ze in huis gehad) ik was toen 11 denk ik. En 1 van die kinderen was thuis onhandelbaar, en had ADHD.
Slikte medicijnen etc. Bij mijn ouders heeft hij nooit een pilletje gehad. Was wel wat druk maar niet onhandelbaar. Thuis hadden ze geen rust, regelmaat en orde en bij ons wel. Moest wel met zo'n kind als ik
Toen hij weer naar huis mocht met zijn broertje, kwam hij elke middag na schooltijd even naar ons. Mijn moeder luisterde dan hoe het op school was gegaan, kreeg die een beker ranja en een koekje en ging hijnaar huis. Want thuis kon hij nooit zijn verhaal kwijt en bij mijn mams wel. Die jongen is vanaf zijn 8e tot ik denk zijn 14e regelmatig bij ons langs geweest! Gewoon om te praten. En zijn ouders begrepen er niets van! Het was zo'n verschrikkelijk vervelend kind volgens hun. Maar hij kreeg gewoon niet de rust etc die hij nodig had. ZIjn moeder vloog vriendinnen af en bracht overal bezoekjes en die kinderen leden er onder! Snap best dat zo'n jongen op een gegeven moment niet meer weet wat hi moet doen.
Ts, je vist niet naar complimenten maar je zegt hier de harde waarheid!