Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

MamaMiesje schreef:Quellian schreef:Net zoals dat wij niet getrouwd zijn en wel een kind hebben.
Kreeg ik de sneer van de schoonzus van mijn vriend dat háár zus het volgens het boekje doet!
'Welk boekje? Ik heb nooit een boekje gezien?'
Wás er maar zo'n boekje! Vooral als je net een kind hebt

Toen gaan uitrekenen... baby zou ergens half april 2009 moeten komen en de planning was om 8 mei 2009 te gaan trouwen. Uiteindelijk (in overleg met de band) besloten om het huwelijk uit te stellen tot half augustus 2009. Ons meisje is uiteindelijk op 24 april geboren (9 dagen overtijd) en het mama en papa-zijn 'overkomt' je.
MamaMiesje schreef:stoer schreef:Een complete gebruiksaanwijzing zou er bij moeten zitten![]()
![]()
Ja, ik waarschuw jullie maar vast:
Die gebruiksaanwijzing moet je zelf schrijven. Het is een soort doe-het-zelf pakketje zeg maar, zo'n baby
supersambo schreef:Ja maar het allerergste is nog dat als je denkt dat je het door hebt. Die hele gebruiksaanwijzing weer gewijzigd lijkt te zijn. Ben je weer eeuwen aan het zoeken naar een "upgrade".
pubelia schreef:En je leven moet wel klaar zijn zeg maar. Als je een kind hebt, kan je niet nog veel met je zelf bezig zijn.

opisop_shop schreef:maar je krijgt er weer andere dingen voor terug natuurlijk
maar`als je nog op wereldreis wilt ofzo, doe dat dan eerst
Quellian schreef:Net zoals dat wij niet getrouwd zijn en wel een kind hebben.
Kreeg ik de sneer van de schoonzus van mijn vriend dat háár zus het volgens het boekje doet!
'Welk boekje? Ik heb nooit een boekje gezien?'

Mickey schreef:Ik heb helaas ook meegemaakt dat ik een kind in de klas heb gehad waarvan een van de ouders zei dat het de grootste fout van zijn leven was. In zo'n geval heb ik echt met het kind te doen...