Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

) Angelita schreef:Ik woon praktisch naast de sportschool dus ga er regelmatig heen. Maar dat moet ook wel want ik heb echt een peperduur abonnement (te laat opgezegd helaas, dus nog een jaartje).
Vind het ontzettend leuk hoor, maar ik wilde graag gaan dansen ipv sporten. Maar dat zit er nu dus even niet in.
Vanmiddag weer een uurtje cardio doen en even onder de snelbruiner (jaja heb een incl-alles abonnement)

Angelita schreef:Ik betaal ongeveer 600 euro per jaar (50 per maand).
Eerst woonde ik 4 km verderop, had in de winter toen echt geen zin om naar de sportschool te fietsen. Dus dat jaartje extra is nu niet zo héél erg: hoef tenminste niet meer door de kou te fietsen maar loop er in 3 minuutjes heen, dus kan er wel efficiënter gebruik van maken.

irise456 schreef:Angelita schreef:Ik betaal ongeveer 600 euro per jaar (50 per maand).
Eerst woonde ik 4 km verderop, had in de winter toen echt geen zin om naar de sportschool te fietsen. Dus dat jaartje extra is nu niet zo héél erg: hoef tenminste niet meer door de kou te fietsen maar loop er in 3 minuutjes heen, dus kan er wel efficiënter gebruik van maken.
Dat is zeker een duur abbo.
Ik betaal 330 op uur jaar en kan ik gaan wanneer ik wil

Volgende week nieuwe kans.