Tanden poetsen...

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Poiuytrewq

Re: Tanden poetsen...

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-10 22:46

Nee alleen als ik nat ben...

:+

Cremespoeling moet toch ook intrekken? (of conditioner?)
Tussendoor tandenpoetsen kan dan toch gewoon :j

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-10 22:46

Sonja schreef:
RedPassion schreef:
Hoeveel handen heb jij dan Jolliegirl? :D Ik heb voor haar wassen twee handen nodig, en voor tanden poetsen één, kan me niet voorstellen hoe je dat moet combineren. :D

Nooit bij stilgestaan dat andere mensen 2 handen gebruiken voor haren wassen := Kan prima met eentje, geloof me :D

Ik heb dik haar. O:)

Nee, ik weet het niet? Ik masseer shampoo in met twee handen en spoel ook met twee handen uit omdat het anders eeuwen duurt (ik heb ook echt een douche met een waterdruk van 0,0) en ik het haat als er shampoo langs mijn gezicht loopt. :+

Anyway, ik blijf dus maar gewoon bij de wasbak mijn tanden poetsen, want ik ben een vrouw die niet kan multitasken (op dit gebied :D).

saskiakefie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-10 22:47

wat een goed idee :oo dat ga ik voortaan ook doen :j

Floortje88

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-10 22:51

Ja maar dan nog!! ik vind temperatuur verschil altijd zo groot douche - uit douche. Ook als ik droog ben ;)

Everytime

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-10 22:54

Nog nooit over nagedacht eigenlijk, misschien moet ik het maar is gaan doen. :)

_Tara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-10 00:49

Ik doe dat ook wel eens inderdaad :j

Over je mond spoelen enz, een huisgenoot huur spuugt altijd net zo lang de restjes tandpasta uit z'n mond tot ik er haast misselijk van word. Hij haalt 't echt uit z'n tenen zowat. Echt heel erg vies. Ook nog zo gorgelen erbij.

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-10 01:15

Ik zit met teruggetrokken tandvlees, dus moet altijd zien hoe ik poets, dus gewoon boeven de wasbak.
Vroeger poetste ik ook regelmatig mijn tanden onder de douhce.

Tieme

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-10 11:04

RedPassion schreef:
Hoeveel handen heb jij dan Jolliegirl? :D Ik heb voor haar wassen twee handen nodig, en voor tanden poetsen één, kan me niet voorstellen hoe je dat moet combineren. :D

shampoo moet je meestal toch even in laten trekken?? in de tussentijd sta je toch te niksen dus kan je meteen je tanden poetsen. en anders doe je dat in de tijd dat evt. cremespoeling intrekt. ;) en anders inderdaad 1 hand je haren wassen en de andere tanden poetsen. kan makkelijk hoor :D

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-10 13:19

Nou dat weet ik niet hoor, maar ik kan niet met 1 hand mijn haren wassen en met de andere poetsen, wat ingewikkeld douchen wordt zeg, moet ik er ook nog over nadenken :')

Mi_Amore

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-10 13:22

ik heb dit laatst eens gedaan, we gingen uit eten en ik moest me haasten dus onder de douche, hoppa tanden poetsen. Komt mijn echtgenoot binnen, staat hij me echt zo aan te kijken: }:0 wat DOE jij nu?

Sindsdien doe ik het zoals afgelopen 22 jaar, aan de kraan :')

Yessy

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-10 15:32

Mijn vriend doet het altijd, ik eigenlijk nooit tot ik hem ontmoette. Nu heel soms maar ik vind het vreselijk om m'n mond met warm water te moeten spoelen :+

Lena01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-10 15:40

Het lijkt me gewoon niet zo fris :D

Zo tuf je de tandpasta verkeerd uit, en komt het ergens over je lichaam, weet ik waar, bleh, daar moet ik nu niet aan denken.

Dan maar 3 minuten eerder opstaan of 3 minuten later naar bed.

En warm water in m'n mond? Daarbij hebben we een waterbesparende douchekop, dat duurt echt wel even voordat je je mond vol water hebt :+

Tieme

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-10 15:46

Lena01 schreef:
Het lijkt me gewoon niet zo fris :D
Zo tuf je de tandpasta verkeerd uit, en komt het ergens over je lichaam, weet ik waar, bleh, daar moet ik nu niet aan denken.

het is geen vergif hoor, het is je eigen tuf vermengd met wat tandpasta :+ washandje erover en het is weg.

Carmen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-10 16:23

Ik doe het ook weleens en ik vind warm water juist lekker haha!

c_alsemgeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-10 00:24

ja altijd... en wij hebben in de douche ook een scheer-spiegeltje hangen dus dat is ook geen probleem.
Heerlijk multi-tasken :+

Bloempotje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-11-10 07:26

c_alsemgeest schreef:
ja altijd... en wij hebben in de douche ook een scheer-spiegeltje hangen dus dat is ook geen probleem.
Heerlijk multi-tasken :+

Dat is wel helemaal mooi _O- !

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-10 15:52

Jazeker. Ik knoei altijd met tanden poetsen dus vind het wel handig :'). En tja, ik vind het gewoon lekker om helemaal schoon uit de douche te komen, dus inclusief schone tandjes. En ik vind het ook fijn om te doen als m'n shampoo of zo in moet trekken, anders sta je maar zo te niksen..

manzano

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-10 16:48

Echt nog nooit van gehoord dat mensen dat doen :=
En nee dat doe ik dus niet. Zie er ook niet zo het voordeel van eigenlijk :o Behalve misschien paar minuten tijdwinst.

edit: kan vanuit de doche ook niet bij de wasbak ofzo, dus dan moet ik m'n tandenborstel ook blijven vasthouden ofzo.... (het rekje van de shampoo valt hij tussendoor denk ik en vind ik ook niet zo'n fris idee).

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-10 16:55

Altijd :j
Ik douche tweemaal daags, alleen 's middags poets ik gewoon boven de wasbak.

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-10 16:58

Leen_ schreef:
goh nooit eigenlijk aan gedacht, maar het bespaard inderdaad flink wat tijd, maar doen jullie het dan echt onder de douche (dat het water over je gezicht loopt) of je hoofd onder de douche uit. Lijkt me nogal raar als je tandpasta over je hele lijf loopt (denk wel dat je onder het douchen veel water in je mond krijgt ? ). Nuja je bent je dan toch aan het douchen...

Ik heb de douchekop altijd los, dus alles wat uit mijn mond op mijn lijf of op de grond valt wordt gelijk meegenomen door de douchestraal.

neres

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-10 17:00

Hier niet onnodige verspilling van het water probeer hier toch wel op te letten!

tante_trien

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-10 17:03

Haha, jaa, hier nog een! :Y)

Eerst deed ik het nooit, maar tegenover de douche staat een klok (met secondewijzer), en op school heb ik les gehad in; hoe-de-tanden-te-poetsen ( :+ ). Dus sindsdien doe ik het heel dwangmatig, op de secondewijzer, onder de douche. O:)

MRIIIS

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-10 17:04

Altijd, behalve 's middags :D

QualityHorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-10 17:13

haha nee nooit? ik wist sws niet dat er mensen waren die dit deden :')