Help! Mijn borsten krimpen!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Jaime_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-10 18:14

Kben er zeker van overtuigd dat dat krimpen kan hoor :j ik had op mn 15e al een volle C-cup.. en een jaartje later was ik gezegend met 75D.. en ze bleven groeien! Uiteindelijk een jaartje gestopt met de pil.. en nu slik ik al jaren weer de pil, maar mijn 'vriendinnen' zijn ook echt niet meer wat ze geweest zijn hoor, ik hang nu tussen een C & D cup in, en ben eerder aangekomen dan afgevallen.. en ze lijken nog steeds te krimpen, zelfs mijn moeder valt het op.. dus het ligt echt niet aan mij.. het grootste nadeel is dat mn linker harder krimpt dan mn rechter.. waardoor er nu een (minimaal) verschil in zit wat ik toch niet echt super vind..

Elin_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-10 18:16

Stomme wijfen (vriendinnen) zijn het toch ook :')

Vealosz

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-10 18:18

Nou ik heb nog wel 1 cupmaat over hoor. Was enorm blij met Ctje, maar helaas heb ik toch moeten overwegen om de D maar te moeten begroeten. :(:)

Elin_

Re: Help! Mijn borsten krimpen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-10 18:19

We zijn nu ontzettend oftopic of niet ?
Anders .. Er is ook een grote borsten toppic maken we ook een kleine borsten toppic :')

sefanja

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-10 18:20

Ik heb altijd volle B, krappe C gehad, nu toch echt een A atje....
In lichaamsgewicht niet afgevallen, maar in spiermassa wel. Maar ook daarin schommelingen... De ene keer 32/34 en de andere keer 34/36... Heel erg raar het menselijk lichaam. Te denken dat daar maar enkele weken tussen zit... Ik ben altijd van mening dat je lichaam alles in proposi behoudt, maar alles is minder waar. Ik vind het niet erg om kleine borsten te hebben, maar al die leuke truitjes zijn gemaakt voor mensen met volle borsten en dat vind ik het mindere eraan.

joyce2

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-10 19:23

@Elin: Dr is al een kleine borsten topic ;)

Elin_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-10 19:49

waar? :P

joyce2

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-10 20:09

happytime

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-10 21:33

dat klopt,maar niet over als je borsten gekrompen zijn ;)

Elin_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-10 21:34

Klinkt zo raar gekrompen :')

Jaimyliefje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-10 21:38

sefanja schreef:
Ik heb altijd volle B, krappe C gehad, nu toch echt een A atje....
In lichaamsgewicht niet afgevallen, maar in spiermassa wel. Maar ook daarin schommelingen... De ene keer 32/34 en de andere keer 34/36... Heel erg raar het menselijk lichaam. Te denken dat daar maar enkele weken tussen zit... Ik ben altijd van mening dat je lichaam alles in proposi behoudt, maar alles is minder waar. Ik vind het niet erg om kleine borsten te hebben, maar al die leuke truitjes zijn gemaakt voor mensen met volle borsten en dat vind ik het mindere eraan.

Ik heb juist last van al die leuke truitjes gemaakt voor mensen met kleine borsten...
Gras is altijd groener aan de overkant.

MelanieB

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-10 21:47

Balou_k schreef:
MelanieB schreef:
Nou, je mag ze van mij hebben, wil best 2 cupmaten kleiner :+

Ik denk dat het idd wel wat met afvallen te maken heeft

Ik bied 5 euro voor 1 cupmaat !!

Verkocht!

RoodZonnetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-10 21:50

sefanja schreef:
maar al die leuke truitjes zijn gemaakt voor mensen met volle borsten en dat vind ik het mindere eraan.

Ik ben nog geen een bloesje/vestje met knoopjes in mijn eigen maat tegengekomen dat ik pas :P
Knoopjes springen altijd open :')
Terwijl ik in verhouding niet eens extreem grote borsten heb (70E bij maat 38)

TuttiFrutti_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-10 21:53

Sja, hier hetzelfde probleem. They are disappeared ! Van een dikke D naar een kleine C |(

Elamor

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-10 22:28

Myukii schreef:
"Haha, twee erwtjes op een plankje!"
"Je hebt vrouwen met meloenen, sinasappels en mandarijntjes. Jij hebt druifjes."
"Ach, ze zullen in ieder geval niet gaan hangen!"

Op de basisschool was ik de eerste die borstjes kreeg. Na een maand stopten ze echter met groeien, hahaha. :P
Nee, uiteindelijk zijn de dames nog uitgegroeid tot een nette B, had groter gekund, maar ik was vrij tevreden.

Tot ik een tijdje geleden opmerkte dat mijn - inmiddels - A-bhs ruimte over hebben! Een oude foto erbij gepakt, en ja hoor: 3,5 jaar geleden leek het echt nog wat. Momenteel lijk ik net een 11-jarige. Mijn ex grapte al: "het is zo net of ik met een jongetje in bed lig" (ha. Ha.)

Nou ben ik de laatste tijd wel iets afgevallen, maar niet zo extreem veel dat het anderhalve cupmaat moet schelen..

Kan het echt dat ze krimpen? Waar eindig ik mee? ;( Worden het straks deukjes, of een flinke cup D op mijn rug? Heeelp, ik wil mijn meisjes niet kwijt! ;(

Ik ben altijd enorm tegen alles wat met plastische chirurgie te maken heeft gewweest, maar op den duur een borstvergroting (al is het maar een ruime B..) begint toch steeds aantrekkelijker te klinken. :P Ik ben reuze tevreden met mijn lijf, mooi slank en strak, ronde billen. Maar die borstjes, aargh, they're killing me! :D

Wie heeft er nog meer een kleine-borsten-complex? :P

:oo dat zou ik never nooit pikken!

Yessy

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-10 15:29

_Hackney_ schreef:
Sja, hier hetzelfde probleem. They are disappeared ! Van een dikke D naar een kleine C |(

Vergeleken met al die meiden die nooit verder komen dan een AA'tje is een kleine C anders niet verkeerd :D

Ik heb altijd mini's gehad, aan de pil gaan zorgde ervoor dat er iets bij kwam, 10 kilo aankomen ook. Maar nadat ik weer terug ging naar m'n oude gewicht en met de pil stopte, was alles heel snel weer weg... Ook ik heb wel eens aan borstvergrotingen gedacht, maar me er inmiddels bij neergelegd. De vorm is prima en ik ben zelf ook slank dus dan er maar meer leren leven. Maar de eerste vriend die er een opmerking over heeft mag zich heel snel ex noemen, daar ben ik niet van gediend. Mannen zijn er voor de complimenten, niet om me een complex aan te praten :D

Saskiaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-10 17:13

Hier 16 kg afgevallen en van DD naar C gegaan. Jammer joh. ^)

Elin_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-10 18:25

MelanieB schreef:
Nou, je mag ze van mij hebben, wil best 2 cupmaten kleiner :+

Ik denk dat het idd wel wat met afvallen te maken heeft

Balou_k schreef:
Ik bied 5 euro voor 1 cupmaat !!

MelanieB schreef:
Verkocht!

OEH ik wil ook een half cupje! (geen hele als ik als 13 jarige van cup A naar B ga -slank en klein- val ik voorover :') )

Joyce_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-11-10 19:22

Elin: afblijven. De jouwe groeien nog vijf jaar.

De mijne groeien alleen nog als ik een kind krijg, en dat duurt vast nog een heeeele tijd. :')

En een C is toch juist supermooi? :+: Zou een moord doen voor een nette C! :j

Odysseus

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-10 19:31

Mijne krimpen af en toe ook weer, en dan groeien ze weer.
Hang nu tussen een 70C en 70D.
Ik merk ook dat als ik een tijdje meer zout eet ze weer groeien (= vastgehouden vocht) en als ik weer vochtafdrijvende dingen eet ze weer krimpen.

Ben nu trouwens errug blij met m'n maatje. Jaren met 70A rond gelopen en toen ik aan de pil ging snapte ze eindelijk wat ze moesten doen :')

Ben inmiddels ook 2 kg aangekomen, maar dat zit aan m'n kont. (Joepie, want ik was altijd toos-kontloos :') ). Altijd als ik aankom komt het bij m'n borsten of bij m'n billen. Ben er wel blij mee, maar soms ook niet :') . Heb ik van shirt maat 34 voor m'n taille nodig maar 36/38 voor m'n borsten?

Elin_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-10 19:33

Focussed schreef:
Mijne krimpen af en toe ook weer, en dan groeien ze weer.
Hang nu tussen een 70C en 70D.
Ik merk ook dat als ik een tijdje meer zout eet ze weer groeien (= vastgehouden vocht) en als ik weer vochtafdrijvende dingen eet ze weer krimpen.

Ben nu trouwens errug blij met m'n maatje. Jaren met 70A rond gelopen en toen ik aan de pil ging snapte ze eindelijk wat ze moesten doen :')

Ben inmiddels ook 2 kg aangekomen, maar dat zit aan m'n kont. (Joepie, want ik was altijd toos-kontloos :') ). Altijd als ik aankom komt het bij m'n borsten of bij m'n billen. Ben er wel blij mee, maar soms ook niet :') . Heb ik van shirt maat 34 voor m'n taille nodig maar 36/38 voor m'n borsten?

die opmerking

Geniaaal :P

Odysseus

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-10 19:34

Haha :P

Heb ze jaren lief behandeld: iedere dag water, pokon en zonlicht... Maar toen ik ze ging mishandelen met hormonen wilden ze pas meewerken :')

Julia

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-10 19:36

Bekend 'probleem'. Ik probeer er iig geen probleem van te maken, maar soms is het wel balen. Toen ik aan de pil ging, ben ik gegroeid naar A, soms kleine B. Niet veel, maar er zat iets. Nu ben ik van de pil af, had gehoopt dat er iets van de heupen af zou gaan, maar niks. Alleen tietjes weg dus. :+ Een A is nu al groot..

LisaaBloem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-10 19:53

Heino schreef:
sefanja schreef:
maar al die leuke truitjes zijn gemaakt voor mensen met volle borsten en dat vind ik het mindere eraan.

Ik ben nog geen een bloesje/vestje met knoopjes in mijn eigen maat tegengekomen dat ik pas :P
Knoopjes springen altijd open :')
Terwijl ik in verhouding niet eens extreem grote borsten heb (70E bij maat 38)

Goh....als ik me eigen maat bloesje aantrek dat is meestal maat 34 past overal goed....maar het bovenste knoopje gaat net aan niet of net aan wel dicht maar dan zit het overal strak getrokken :(
En dan heb ik 75C/70D

Elin_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-10 19:58

Myukii schreef:
Elin: afblijven. De jouwe groeien nog vijf jaar.

De mijne groeien alleen nog als ik een kind krijg, en dat duurt vast nog een heeeele tijd. :')

En een C is toch juist supermooi? :+: Zou een moord doen voor een nette C! :j

Haha :')
Aflbijven :P Geniaal :P

Wie ga je vermoorden voor een C ? }:) ik doe mee dan (voor een iets ''perfectere'' A :P :') )