Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Bah ik moest er altijd van kokhalzen
BAH!

. Chris schreef:Hahhaa ja wat waaaalgelijk was dat. Ik ben er net een jaartje vanaf, fantastisch.
Wat ik eigenlijk nóg erger vond dat fluor waren die gips-bitjes die je inkreeg bij de ortho, om een afdruk te maken van je tanden. ARGH.

Blij dat het niet meer hoeft. Wat een ramp was dat. Air schreef:franka75 schreef:hm bitjes heb ik nooit gehad ik kreeg altijd fluor tabletjes thuis en op de kleuterschool elke vrijdag voor het eten weet ik nog goed kregen we een klein bekertje , lees medicijnbekertje met fluor oplossing denk ik en daar moesten we dan mee spoelen en terug spugen ik slikte altijd kleine beetjes in
Ohjaaa! Dan kwamen er moeders helpen op school en dat moest je inderdaad spoelen, samen met de hele klas een minuut lang ofzo en dan weer uitspugen
Ik vond het altijd wel lekker!

Essssss schreef:Ben ik nou de enigste die het helemaal niet zo erg vond? Heb het ook nooit erg gevonden. Alleen het kwijlen was niet zo fijn. Weet nog dat ik vroegah een keer hoorde dat het kankerverwekkend was. Daarbij zei de tandarts dat ik niet mocht slikken en het komende uur of half uur niet mocht eten en drinken. En ik dacht dat ik dus ook zo lang niet mocht slikken. Dus op de terugweg naar huis heb ik alleen maar staan spugen, en thuis ook... In de wasbak
Ik zei ook al dat ik het niet erg vond