Wie huilt er nog meer snel?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

WildChild

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-10 16:58

Oooh ik ooook! Vooral door machteloosheid, of als iets niet lukt. Als ik iets fout doe.. Ik ben overdreven perfectionistisch en kan echt afgaan als iets fout gaat. Als ik boos ben juist niet, gek he? Dan kan ik steenhard zijn. Maar inderdaad, in my period is het honderd keer erger haha. Heeeee mijn berichtenvak verandert als ik meer typ. Gaaaf. Maargoed. Ik herken het meisje. Ik hoop nog steeds dat het overgaat.. Maar kennelijk is dat ijdele hoop, zoals ik dat hier hoor..

Woeeeeh berichtenvakkkkk. Oke sorry. Haha.

Francis

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-10 17:00

Marloez schreef:
[Terwijl als ik 'normaal' ben juist niet tegen 'dat gejank' kan. Ik kan niet tegen mensen die huilen om iets dat op hunzelf betrekking heeft. Zelfmedelijden dus. :P Misschien komt het omdat ik verschillende types in mijn klas heb gehad die steeds gingen huilen als ze een 7 kregen ipv een 9. :roll: Of omdat ze iets niet voor elkaar kregen tijdens gym. :+ Verder heb ik niet zo veel ervaring met mensen die snel huilen, maar op basis van mijn ervaringen tot nu toe heb ik deze mening gevormd, misschien verandert ie nog wel. :D

En in dit topic kun je dus lezen dat de meeste mensen die dan huilen dat zelf dus liever ook niet doen en 9 van de 10 keer helemaal niet doen om 'zielig gevonden te worden'. ;)

moonsparkle

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-11-10 17:01

Ik heb het ook als ik me heel ziek voel maar het niet durf te zeggen dan van het ene op het andere moment barst ik in tranen uit met het gaat niet meer terwijl ik de hele dag een grijns op me gezicht heb en niks laat merken.

unicorn_kiss

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-10 17:02

WildChild schreef:
Oooh ik ooook! Vooral door machteloosheid, of als iets niet lukt. Als ik iets fout doe.. Ik ben overdreven perfectionistisch en kan echt afgaan als iets fout gaat. Als ik boos ben juist niet, gek he? Dan kan ik steenhard zijn. Maar inderdaad, in my period is het honderd keer erger haha. Heeeee mijn berichtenvak verandert als ik meer typ. Gaaaf. Maargoed. Ik herken het meisje. Ik hoop nog steeds dat het overgaat.. Maar kennelijk is dat ijdele hoop, zoals ik dat hier hoor..

Woeeeeh berichtenvakkkkk. Oke sorry. Haha.

:')

Marloez

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-10 17:05

Francis schreef:
En in dit topic kun je dus lezen dat de meeste mensen die dan huilen dat zelf dus liever ook niet doen en 9 van de 10 keer helemaal niet doen om 'zielig gevonden te worden'. ;)

Ah een beetje een vicieus cirkeltje dus. Want omdat je het niet wil wordt de frustratie wss juist nog groter. :P

Maar ik denk dat jullie ook moeten begrijpen dat het zo wel heel erg overkomt op andere mensen, en je dit soort reacties kunt verwachten. :) Ik denk dat je het dan idd gewoon het beste eerlijk kunt zeggen/uitleggen aan mensen die er geen begrip voor hebben.

easygoing

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-10 17:09

Hier een cry baby |( .

Als ik heel erg boos ben ga ik janken en ik kan ook janken als ik emoties op tv zie, dat kan van alles zijn zoals mensen die elkaar na een tijd weer zien, mensen en dieren die een speciale band hebben, rampen, rouwende mensen, dieren die voor elkaar opkomen,mensen en dieren die gered worden etc etc etc.
Ook kan ik vreselijk huilen als ik moet lachen om bv de leukste thuis video's.

En soms als dingen echt niet lukken en ik er echt al mn ziel en zaligheid in gelegd heb ook maar dan ben ik wel heel gefrustreerd op zo'n moment.

WildChild

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-10 17:12

Francis schreef:
Marloez schreef:
[Terwijl als ik 'normaal' ben juist niet tegen 'dat gejank' kan. Ik kan niet tegen mensen die huilen om iets dat op hunzelf betrekking heeft. Zelfmedelijden dus. :P Misschien komt het omdat ik verschillende types in mijn klas heb gehad die steeds gingen huilen als ze een 7 kregen ipv een 9. :roll: Of omdat ze iets niet voor elkaar kregen tijdens gym. :+ Verder heb ik niet zo veel ervaring met mensen die snel huilen, maar op basis van mijn ervaringen tot nu toe heb ik deze mening gevormd, misschien verandert ie nog wel. :D

+:)+ !! Ik ben dus een van die mensen die huilt als ik een 7 heb ipv een 9. Vroeger in ieder geval, is al een stuk minder. Geloof mij maar, op zo'n moment wil je alles behalve huilen, maar voor mij is die teleurstelling dan echt heel groot. Zo stom, ik wist ook altijd zeker dat er reacties op kwamen, maar ik kon het niet helpen. Het heeft alles te maken met zelfvertrouwen en dan krijg je dus inderdaad vicieuze cirkel, omdat je door die reacties nog veel onzekerder wordt. Heeft me wel echt veel pijn gedaan, nu ik er zo aan terugdenk..

Het grappige is dat ik voor de rest echt een 'stoer wijf' ben. Ik kan alles hebben, bloed, spinnen, parachutespringen, bring it on. Het is jammer dat dat huilen dan een verkeerde boodschap kan overbrengen.

lovestobias_

Re: Wie huilt er nog meer snel?

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-10 17:15

ik ben ook een jankerd :P
komt ook omdat ik vroeger veel meegemaakt heb en dat heb ik al die tijd weggestopt..
en nu om de domste dingen kan ik de hele dag zitten janken :D

Stopcontact

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-10 17:34

Loose schreef:
hebben jullie trouwens ook dat als je uit woede/frustratie huilt je stem dan zo lelijk overslaat? :o

Uglycry??? Euh, ja :') Altijd als ik het al heb in zitten houden en dan ineens het niet meer kan. Dan ga ik ugly-cry'en :+

Dees1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-10 17:38

Sinds ik mijn meiden heb kan ik ook om alles |(

Xreneee

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-10 17:59

ik huilde eerst ook heeel veeel naja niet echt om alles maar gewoon snel.
maar nu absoluut niet meer hou het elke x in en prop alles gewoon weg maar dat ligt meer an mij dan aan jullie af en toe vind ik janken best wel fijn!
maar wat als is gezegd word ben zo bang dat mensen me een aansteller vinden ofzo.!

Aranel

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-10 19:52

Van pijn/iets dat niet lukt/een onvoldoende zal ik zeker niet gauw huilen, maar als een film bijvoorbeeld al een beetje richting zielig gaat, mag ik de zakdoekjes er wel bij pakken :+
Bij mij zit het meer op het emotionele niveau dus denk ik..

easygoing

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-10 20:04

Aranel schreef:
Van pijn/iets dat niet lukt/een onvoldoende zal ik zeker niet gauw huilen, maar als een film bijvoorbeeld al een beetje richting zielig gaat, mag ik de zakdoekjes er wel bij pakken :+
Bij mij zit het meer op het emotionele niveau dus denk ik..

Bij pijn heb ik het ook niet snel idd en met dingen die niet lukken moet ik best al een heeeeeeeeeeeeele tijd aan het klooien zijn. Dan is het meer ongeduld en frustratie. hahahaaa

Arlette1991

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-10 20:09

Ik huil ook heel snel.

Bij elke film ook al is er niks zieligs aan.
Maar vooral als ik heel boos ben of machteloos voel, dan barst ik in huilen uit.
Ik baal daar altijd verschrikkelijk van, wil je je woede uiten begin je te janken :+

Imitador

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-10 22:23

Ik vind het ook heel moeilijk dat ik op de 'verkeerde momenten' huil, in die zin, op de momenten dat het ongepast is of verkeerde reacties uitlokt. Als ik ruzie of een flinke discussie heb bijvoorbeeld, dan lijkt het zielig doen om onder kritiek uit te komen, terwijl dat niet mijn bedoeling is. Ik doe het niet expres. Terwijl ik tijdens een begrafenis niet hoef te huilen (meestal) of als iemand gestorven is, of een dier. Maar bij kleine dingen kan ik ineens wel tranen laten zien. Ik merk dat mensen de conclusie soms trekken dat ik heel egoistisch/egocentrisch ben: huilen om sympathie te wekken of ergens onder uit te komen (eigen belang), maar niet huilen in situaties die heel verdrietig zijn, ook voor anderen (begrafenissen/andermans leed).
Ik ben trouwens wel wat emotioneler geworden met de jaren. Vroeger huilde ik alleen als ik me echt, echt heel erg zeer had gedaan en anders eigenlijk nooit. Nu bij ruzie, films, moe zijn, relatief kleine pijntjes (teen stoten), etc.

Ik vind het echt heel fijn om te lezen dat andere dat ook hebben. En kan me goed vinden in wat Red Passion zegt over het niet mogen uiten van bepaalde emoties.

WildChild

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-10 22:27

Imitador schreef:
Ik vind het ook heel moeilijk dat ik op de 'verkeerde momenten' huil, in die zin, op de momenten dat het ongepast is of verkeerde reacties uitlokt. Als ik ruzie of een flinke discussie heb bijvoorbeeld, dan lijkt het zielig doen om onder kritiek uit te komen, terwijl dat niet mijn bedoeling is. Ik doe het niet expres. Terwijl ik tijdens een begrafenis niet hoef te huilen (meestal) of als iemand gestorven is, of een dier. Maar bij kleine dingen kan ik ineens wel tranen laten zien. Ik merk dat mensen de conclusie soms trekken dat ik heel egoistisch/egocentrisch ben: huilen om sympathie te wekken of ergens onder uit te komen (eigen belang), maar niet huilen in situaties die heel verdrietig zijn, ook voor anderen (begrafenissen/andermans leed).
Ik ben trouwens wel wat emotioneler geworden met de jaren. Vroeger huilde ik alleen als ik me echt, echt heel erg zeer had gedaan en anders eigenlijk nooit. Nu bij ruzie, films, moe zijn, relatief kleine pijntjes (teen stoten), etc.

Ik vind het echt heel fijn om te lezen dat andere dat ook hebben. En kan me goed vinden in wat Red Passion zegt over het niet mogen uiten van bepaalde emoties.

Heel herkenbaar!

Poiuytrewq

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-10 22:34

lovestobias_ schreef:
ik ben ook een jankerd :P
komt ook omdat ik vroeger veel meegemaakt heb en dat heb ik al die tijd weggestopt..
en nu om de domste dingen kan ik de hele dag zitten janken :D
Jaaa ik ook. Altijd dat wegstoppen niet erover praten.
Kan altijd huilen als ik er over ga denken of iets meemaak wat me aan bepaalde dingen heel erg herinnerd

Maar ook uit frustratie, zelfs als ik een piercingballetje niet op piercings krijg. Zit je dan een kwartier te piellen, krijg je ook zweethanden van en dan lukt het al helemaal niet meer :7

Maar bij pijn huil ik eigenlijk nooit. Deed ik vroeger wel, eerst heel hard lachen (HAHA IK VIEL WOEHAHA) en dan keihard janken omdat het toch wel pijn doet.
Laatst bijgewerkt door Poiuytrewq op 09-11-10 22:35, in het totaal 1 keer bewerkt

Francis

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-10 22:34

Yep, dat bedoelde ik dus ook Imitador, heel herkenbaar, jouw verhaal.

shirleyp
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-10 22:38

Yep, schuldig! Ik huil vooral als ik gefrustreerd ben, dus bij ruzies of wanneer iets me niet lukt of wanneer ik geen invloed heb op een situatie. En dat komt inderdaad vaak verkeerd over, maar ik kan het gewoonweg niet tegenhouden. Voorheen kropte ik die spanning op en had ik last van ontzettende spanningshoofdpijnen, nu laat ik de tranen lekker komen en heb ik er geen last meer van. Af en toe las ik een brulavondje in, haha! Lekker een zielige film en even flink brullen, dan ben ik heel wat spanning kwijt ;)

Fiebie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-10 22:40

Ik word al emotioneel als iemand BOE tegen me zegt....

Het is rete-irritant... Ik heb het nog steeds, maar ik heb het wel iets minder... sowieso in het bedrijfsleven kan het erg vervelend zijn.
Je wordt er wel volwassener van als iemand tegen je zegt: Yo! Even nokken nou.... niet het moment om dat te doen!

Maar als ik ruzie heb met mijn vriend gaat het nooit zonder tranen....*schaam*
Laatst bijgewerkt door Fiebie op 09-11-10 23:23, in het totaal 1 keer bewerkt

manonxxloveJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-10 22:41

ik kan ook om alles gaan huilen, vooral als mensen commentaar op mij hebben.... waarom, geen flauw idee? is altijd al zo geweest, ik kan gewoon niet tegen commentaar.
Als ik boos ben ga ik ook altijd huilen.

Schimpje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-10 22:44

Ja hoor, hier ook een labiel, emotioneel wrak! Kan om de meest banketstaaf dingen janken, als iets niet wil lukken of als ik ergens aan denk.. Of als ik enorm chago ben omdat het koud is kan ik rustig een potje bleren.. Lucht wel lekker op daarna.

pressent

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-10 22:44

er hoeft maar iets zieligs op tv te zijn, of een zielige film en ik begin te janken.. gelukkig is er dan meestal niemand die het ziet haha

xxDanielleee

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-10 22:50

ik huil ook snel.. oeps. Maar heb er genoeg redenen voor om te mogen huilen.. Mijn vriend keek gister alleen raar op. Als ik huil speelt er altijd wat. ook als ik huil om film of docemantaire, ik herbeleef dan weer iets vanuit het verleden en ga huilen..

Tammy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-10 22:50

ik huil heel snel. om films, bij erge frustratie, het is ongelooflijk irritant! ik zou willen dat ik minder snel emotioneel wordt, maar tot nu toe is het niet echt gelukt. dan ben je 19 en als je een ruzie hebt en iemand je steeds maar niet laat uitpraten, schieten de tranen in je ogen :+