clearblue zwangerschapsindicator

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Bon_Bon

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-10 14:39

Cin_penotti schreef:
Bon_Bon schreef:
@Cin_penotti, het klinkt vaag maar wees blij, ik had het precies andersom teste 2 dagen voor ongi positief deed toen voor de grap de CB indicator deze gaf het juist aan, deed ff meer dan weekje daarna er nog een met indicator en toen gaf die nog steeds 1-2 aan, wat dus niet mogelijk was. Aangezien ik wel weet wanneer ei is en mijn cyclus altijd 26 dagen is. Naja uiteindelijk met 7 weken n echo was vruchtje maar 2.3mm ipv 1 cm wel met kloppend hartje, maar toen geloofde ik er al niet meer in, uiteindelijk vrige week woensdag in ziekenhuis met 8+4 echo laten maken (daar deden ze neit zo moeilijk aangezien ik 26 juli daar bevallen ben van ons overleden dochtertje met 19+6) en hart actie was gestopt.

Je maakt in elk geval voldoende HCG aan. En ik kan je wel begrijpen met je vroege echo hoor, ik liet het wel doen omdat het zo kort op ons dochtertje was en ik van binnen weer vaag gevoel kreeg. En dat vind ik het ergste ik weet het al..

Maarreh over een paar maanden open je een nieuw topic he?? over wat voor een prachtzoon of dochter je gekreen hebt :D

Volgens mij heb k toen jou topic gelezen! Ik heb toen wel een traantje weg moeten pinken. 23 juni is het bij mij opgewekt met medicijnen wat echt verschrikkelijk was.
Ik had toen vanaf het begin al geen goed gevoel over mijn zwangerschap en had het idee dat er iets niet goed zat wat dus ook bleek te kloppen.

Maar jeetje eerst je kindje verliezen en daarna ook nog een miskraam. Dat lijkt me echt het ergste wat je kan overkomen. Durf je er nu toch nog wel aan te beginnen??

Geluk bij een ongeluk, als je je eerste kindje met 19+6 verliest is het veel minder pijnlijk als de zwangerschap die je erna hebt bijna meteen al misgaat..
Hoe krom dat ook klinkt.
We vinden het heel jammer, je hebt bij een postieve test toch de hoop van en NU gaat het allemaal wel goed, maar het is 'makkelijker' te behappen als er in de echo al blijkt dat het vruchtje niet goed groeid dan wanneer je tijdens een pretecho met 19+6 in ene een levenloos kindje ziet. We hebben bij ons dochtertje heel veel echo's laten maken (eigen initiatief) en elke keer was alles goed ze bewoog lekker mankeerde niks en in ene was het over. Ik had het dit keer eigenlijk al verwacht.
We gaan nu ook ff niet actief ermee bezig zijn, zwanger raken was beide keren de eerste maand raak, en we zien wel ff hoe of wat.
Maar leuk is anders, ben maandag getrouwd maar vrijdag lag ik nog op OK voor curretage... dus ja ergens denk ik.. het leven kan er alleen maar op vooruitgaan nu.. :)

Bon_Bon

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-10 14:40

Cin_penotti schreef:
Oke! Ja ik ben nu een week of 5 a6 denk ik en ga aan het einde van de maand bellen. Als ik dan pas over 2 weken terecht kan vind het niet zo erg hoor!
Misschien klinkt het raar maar ik stel het een beetje uit. Ik ben zo bang dat het dan mis is. Misschien ben ik er over een poosje wel aantoe

Lekker doen waar je je goed bij voelt, ze doen termijn echo eigenlijk toch altijd bij 10-12 weken. Omdat ze het dan het beste qua groei kunnen vergelijken :)

Cin_penotti

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-11-10 14:44

Goh jeetje.. wat verschrikkelijk. Maar idd als je al een heel gaaf perfect kindje bent verloren dan is een vruchtje wat niet goed groeit een eitje. ( bij wijze van spreke natuurlijk) Ik hoop het echt voor jullie dat het jullie wat meer mee zit! En dat jullie snel een gezond kindje mogen krijgen. Gefeliciteerd met jullie huwelijk! Y;(

Cin_penotti

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-11-10 14:46

Bon_Bon schreef:
Cin_penotti schreef:
Oke! Ja ik ben nu een week of 5 a6 denk ik en ga aan het einde van de maand bellen. Als ik dan pas over 2 weken terecht kan vind het niet zo erg hoor!
Misschien klinkt het raar maar ik stel het een beetje uit. Ik ben zo bang dat het dan mis is. Misschien ben ik er over een poosje wel aantoe

Lekker doen waar je je goed bij voelt, ze doen termijn echo eigenlijk toch altijd bij 10-12 weken. Omdat ze het dan het beste qua groei kunnen vergelijken :)

Ja normaal wel maar als je een miskraam hebt gehad dan heb je ook nog recht op een echo van 8 weken. Maar aangezien het bij mij precies op 8 weken mis ging wil ik daarna pas een echo. Als het dan nog leeft heb ik er al iets meer vertrouwen in.

Bon_Bon

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-10 20:07

Cin_penotti"
[quote="Bon_Bon schreef:
Cin_penotti schreef:

Ja normaal wel maar als je een miskraam hebt gehad dan heb je ook nog recht op een echo van 8 weken. Maar aangezien het bij mij precies op 8 weken mis ging wil ik daarna pas een echo. Als het dan nog leeft heb ik er al iets meer vertrouwen in.[/quote]

Ik heb toen met de VK's van Isabella ons overleden kindje dus afgesproken dit keer extra echo's te krijgen dus ik had met 5+4 en 7 weken een echo daarna in het ziekenhuis met 8+4. Zijn allemaal vergoed omdat ze allemaal medisch waren.
Het ligt ook een beetje aan de Vk-praktijk, maar aangezien ook de VK's nogal geschokt waren door de vorige keer waren ze meer dan bereid en ontzettend lief om op deze manier mee te denken/helpen. Had klein weekje voor de foute pretecho toen nog hartje geluisterd bij de VK. En daar was de echo toen ook helemaal goed.

En indd na een doodgeboren gaaf compleet kindje met nageltjes etc. helemaal af. Is een miskraam een 'eitje' . En eht kan altijd nog erger.
Oud buurmeisje verloor dr kindje bij geloof ik 8,5 maand :(

Cin_penotti

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-11-10 20:41

Jeetje. dat gun je echt je ergste vijand niet zeg... Als je zulke verhalen hoort zou je bijna niet meer durven genieten van je zwangerschap!

Djoena

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-10 21:55

Cin_penotti schreef:
Bon_Bon schreef:
@Cin_penotti, het klinkt vaag maar wees blij, ik had het precies andersom teste 2 dagen voor ongi positief deed toen voor de grap de CB indicator deze gaf het juist aan, deed ff meer dan weekje daarna er nog een met indicator en toen gaf die nog steeds 1-2 aan, wat dus niet mogelijk was. Aangezien ik wel weet wanneer ei is en mijn cyclus altijd 26 dagen is. Naja uiteindelijk met 7 weken n echo was vruchtje maar 2.3mm ipv 1 cm wel met kloppend hartje, maar toen geloofde ik er al niet meer in, uiteindelijk vrige week woensdag in ziekenhuis met 8+4 echo laten maken (daar deden ze neit zo moeilijk aangezien ik 26 juli daar bevallen ben van ons overleden dochtertje met 19+6) en hart actie was gestopt.

Je maakt in elk geval voldoende HCG aan. En ik kan je wel begrijpen met je vroege echo hoor, ik liet het wel doen omdat het zo kort op ons dochtertje was en ik van binnen weer vaag gevoel kreeg. En dat vind ik het ergste ik weet het al..

Maarreh over een paar maanden open je een nieuw topic he?? over wat voor een prachtzoon of dochter je gekreen hebt :D

Volgens mij heb k toen jou topic gelezen! Ik heb toen wel een traantje weg moeten pinken. 23 juni is het bij mij opgewekt met medicijnen wat echt verschrikkelijk was.
Ik had toen vanaf het begin al geen goed gevoel over mijn zwangerschap en had het idee dat er iets niet goed zat wat dus ook bleek te kloppen.

Maar jeetje eerst je kindje verliezen en daarna ook nog een miskraam. Dat lijkt me echt het ergste wat je kan overkomen. Durf je er nu toch nog wel aan te beginnen??

Hetzelfde hier... eerst ons zoontje verloren met 21 weken zwangerschap, hij deed het perfect, alleen had ik geen vruchtwater meer... (foto in mijn profiel, niet voor gevoelige kijkers) en daarna in 3 jaar tijd 6 keer een miskraam, het klinkt gek, maar het maakte mij alleen maar sterker en na de laatste miskraam hadden wij het eigenlijk opgegeven om kinderen te krijgen en zie nu, 38 weken zwanger! :j

JoanneArnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-10 22:06

Ik heb van mijn schoonzusje gehoord (VK) dat die Clearblue's ook wel eens bij mannen positief getest hebben... :D ..Ze zijn dus niet heel erg betrouwbaar.

Gefeliciteerd met de zwangerschap! Kan me voorstellen dat je het moeilijk vind om een echo te maken, maar het moet toch een keertje. Ik zou gewoon bellen en alvast de afspraak maken, ook al is het over twee weken pas.

Verder lees ik hier hartverscheurende verhalen! Ik wil jullie allemaal veel succes en sterkte wensen!

Cin_penotti

Re: clearblue zwangerschapsindicator

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-11-10 22:27

Jeetje ik snap niet dat jullie allemaal nog functioneren na zo'n ervaring. En dat je het dan alsnog aandurft om alsnog zwanger te worden. Als ik dit allemaal lees word ik er wel een beetje bang van en weet ik niet eens of ik het allemaal wel aan durf!!

JoanneArnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-10 22:42

Genieten meid! En niet teveel nadenken over wat er allemaal eventueel kan gebeuren! Je hebt weer een "kans" gekregen en daar moet je af en toe ook even bij stilstaan.
Dit komt er rotter uit als ik bedoel, maar ik bedoel het goed.

Zat alleen wel even je eerdere topics door te lezen en is deze zwangerschap wel gepland? Niet dat dat er wat mee te maken heeft.... :o

Verder heb ik diep respect voor de andere meiden...echt diep respect maar ik weet uit eigen (andere) ervaring dat dit je sterker maakt voor de rest van je leven ook al werkt het geluk hebben vaak niet mee!

Bon_Bon

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-10 22:59

Cin_penotti schreef:
Jeetje. dat gun je echt je ergste vijand niet zeg... Als je zulke verhalen hoort zou je bijna niet meer durven genieten van je zwangerschap!

Ik heb contact met een meisje/vrouw uit America, wij waren tegelijk uitgerekend zij verloor dr zoontje met 16 weken ik mn dochtertje met 20
Daarna bleken we weer samen zwanger, alletwee op zelfde dag curretage gehad. Voor mij 'pas' de tweede keer. Maar haar verhaal. eerst te horen gekregen nooit zwanger te zullen raken, vervolgens zeker 10x een miskraam, toen een klein/groot wonder is ze bevallen van haar zoontje (nu 1,5 jaar) daarna weer miskraam, nogmaals curretage, bevallen van overleden zoontje 16 weken en toen weer miskraam... ze zijn er nu klaar mee. en dat kan ik heel goed begrijpen. Het kan ook voor mij nog steeds alle kanten op, misschien was het twee keer dikke vette pech.. misschien gaat het de volgende keer wel goed. Ik weet hetniet maar blij zwanger zijn op een roze wolk, neuh dat gaat m niet worden, dat was het de eerste keer al niet, heb me nog nooit zo depressief gevoeld als die weken..
Maar ik heb het er voor over hoor! Laat mij maar 9 maanden lang kotsen, opgezwollen lede maten, platte bedrust i dont care als dat betekend dat ik ooit een gezond kindje krijg, prima! Dan teken ik daar voor.

Maar meid het gaat ook heel vaak wel goed!! Hou je daar aan vast, hoe zwakjes het klinkt 1x een miskraam betekend NIET dat het de volgende keer weer gebeurd.

Djoena

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-10 07:59

Cin_penotti schreef:
Jeetje ik snap niet dat jullie allemaal nog functioneren na zo'n ervaring. En dat je het dan alsnog aandurft om alsnog zwanger te worden. Als ik dit allemaal lees word ik er wel een beetje bang van en weet ik niet eens of ik het allemaal wel aan durf!!

Inderdaad Bon-Bon :j

Als je het zo vaak meemaakt is het geen kwestie meer van durven maar van doen :j

En als je leest hoe vaak het wel goed gaat dan zal ik mij er niet te veel zorgen over maken.
Zekerheid heb je nooit, maar dat is eigenlijk met alles in het leven zo :j

Niet te veel druk maken en (Proberen te) genieten :j

Cin_penotti

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-11-10 10:02

Pff knap hppr dat jullie nog zo'n instelling hebben! Ik weet ook wel dat het hoogstwaarschijnlijk nu wel goed gaat maar je hebt altijd een stemmetje in je hoofd met wat als... Jeetje dat meisje uit amerika.. Ik kan me echt goed voorstellen dat ze de hoop heeft opgegeven.. maar gelukkig heeft ze al n zoon...

Cin_penotti

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-11-10 10:04

JoanneArnhem schreef:
Genieten meid! En niet teveel nadenken over wat er allemaal eventueel kan gebeuren! Je hebt weer een "kans" gekregen en daar moet je af en toe ook even bij stilstaan.
Dit komt er rotter uit als ik bedoel, maar ik bedoel het goed.

Zat alleen wel even je eerdere topics door te lezen en is deze zwangerschap wel gepland? Niet dat dat er wat mee te maken heeft.... :o

Verder heb ik diep respect voor de andere meiden...echt diep respect maar ik weet uit eigen (andere) ervaring dat dit je sterker maakt voor de rest van je leven ook al werkt het geluk hebben vaak niet mee!

De zwangerschap is zeker wel gepland maar we hadden allebei niet verwacht dat het zo snel al raak zou zijn!

JoanneArnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-10 18:37

Nou dan is dat helemaal mooi meegenomen en heeft het zo moeten zijn!!

paardjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-10 18:38

Ten eerste; Gefeliciteerd met de zwangerschap!
Hopelijk gaat je zwangerschap goed.

volgende maand een afspraak maken met de verloskundige die kan een termijnecho maken :)

Heel veel geluk :)

tinkerSophia

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-10 18:49

hoe gaat het nu?
je bent waarschijnlijk dus 6 juli 2011 uitgerekend..
mijn cb test gaf ook eerder aan.... meer HCG door een tweeling.

succes meid en stress is niet goed ;) probeer te genieten...

Cin_penotti

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-11-10 19:49

tinkerSophia schreef:
hoe gaat het nu?
je bent waarschijnlijk dus 6 juli 2011 uitgerekend..
mijn cb test gaf ook eerder aan.... meer HCG door een tweeling.

succes meid en stress is niet goed ;) probeer te genieten...

Hey Met mij gaat t goed hoor! heb eigenlijk nergns last van alleen een beetje moe en lusteloos en gevoelige(.)(.)
maar ja je kan het slechter treffen :P
Ik ga aan't einde van de maand bellen voor n echo dan zit ik rond de 10 weken ongeveer