Cin_penotti schreef:Bon_Bon schreef:@Cin_penotti, het klinkt vaag maar wees blij, ik had het precies andersom teste 2 dagen voor ongi positief deed toen voor de grap de CB indicator deze gaf het juist aan, deed ff meer dan weekje daarna er nog een met indicator en toen gaf die nog steeds 1-2 aan, wat dus niet mogelijk was. Aangezien ik wel weet wanneer ei is en mijn cyclus altijd 26 dagen is. Naja uiteindelijk met 7 weken n echo was vruchtje maar 2.3mm ipv 1 cm wel met kloppend hartje, maar toen geloofde ik er al niet meer in, uiteindelijk vrige week woensdag in ziekenhuis met 8+4 echo laten maken (daar deden ze neit zo moeilijk aangezien ik 26 juli daar bevallen ben van ons overleden dochtertje met 19+6) en hart actie was gestopt.
Je maakt in elk geval voldoende HCG aan. En ik kan je wel begrijpen met je vroege echo hoor, ik liet het wel doen omdat het zo kort op ons dochtertje was en ik van binnen weer vaag gevoel kreeg. En dat vind ik het ergste ik weet het al..
Maarreh over een paar maanden open je een nieuw topic he?? over wat voor een prachtzoon of dochter je gekreen hebt
Volgens mij heb k toen jou topic gelezen! Ik heb toen wel een traantje weg moeten pinken. 23 juni is het bij mij opgewekt met medicijnen wat echt verschrikkelijk was.
Ik had toen vanaf het begin al geen goed gevoel over mijn zwangerschap en had het idee dat er iets niet goed zat wat dus ook bleek te kloppen.
Maar jeetje eerst je kindje verliezen en daarna ook nog een miskraam. Dat lijkt me echt het ergste wat je kan overkomen. Durf je er nu toch nog wel aan te beginnen??
Geluk bij een ongeluk, als je je eerste kindje met 19+6 verliest is het veel minder pijnlijk als de zwangerschap die je erna hebt bijna meteen al misgaat..
Hoe krom dat ook klinkt.
We vinden het heel jammer, je hebt bij een postieve test toch de hoop van en NU gaat het allemaal wel goed, maar het is 'makkelijker' te behappen als er in de echo al blijkt dat het vruchtje niet goed groeid dan wanneer je tijdens een pretecho met 19+6 in ene een levenloos kindje ziet. We hebben bij ons dochtertje heel veel echo's laten maken (eigen initiatief) en elke keer was alles goed ze bewoog lekker mankeerde niks en in ene was het over. Ik had het dit keer eigenlijk al verwacht.
We gaan nu ook ff niet actief ermee bezig zijn, zwanger raken was beide keren de eerste maand raak, en we zien wel ff hoe of wat.
Maar leuk is anders, ben maandag getrouwd maar vrijdag lag ik nog op OK voor curretage... dus ja ergens denk ik.. het leven kan er alleen maar op vooruitgaan nu..

probeer te genieten...