Kaak op slot

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Glossi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-10-10 17:58

Hmm ik had gelijke goed niet kunnen komen vandaag. Heb een zakje kurken mee gekregeen die ik tussen mijn snijtanden moet stoppen en op moet bijten om die kaak weer meer van elkaar af te kunnen krijgen :? Over 2 weken controle.

Die knakhap komt idd vaak voor dat zeiden ze ook tegen mij. Echter heb ik wel een hele harde knak. Doet vaak ook pijn met kauwen. En heb idd ook veel last van nekklachten. Eigenlijk ook wel logisch, staat allemaal met elkaar in verbinding.

Popstra

Re: Kaak op slot

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-10 18:43

Ik heb ook mijn kaak op slot gehad! Dit gebeurde toen ik zat te gapen, kreeg mijn mond toen niet meer dicht. We zijn toen naar de eerste hulp gereden (onderweg met mijn mond open kwijlde ik als een hond) Daar heeft de arts mijn kaak weer ontwricht. Het was erg genant! Ik had al vaak last van mijn kaak die knakte en deed vaak pijn aan 1 kant.
Ik mocht geen kauwgum meer kauwen en appels of harde broodjes af bijten.
Ik heb nu dan ook nooit meer last van mijn kaak.

wabisabi

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-10 14:41

Glossi schreef:
Hmm ik had gelijke goed niet kunnen komen vandaag. Heb een zakje kurken mee gekregeen die ik tussen mijn snijtanden moet stoppen en op moet bijten om die kaak weer meer van elkaar af te kunnen krijgen :? Over 2 weken controle.

Die knakhap komt idd vaak voor dat zeiden ze ook tegen mij. Echter heb ik wel een hele harde knak. Doet vaak ook pijn met kauwen. En heb idd ook veel last van nekklachten. Eigenlijk ook wel logisch, staat allemaal met elkaar in verbinding.

Oei wat balen.
Ja het zijn vaak spieren verkrampt zijn. Daar krijg je dan fysiotherapeutische oefeningen voor. Gaat het nu weer wat beter?

Glossi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-11-10 19:28

Mijn kaak zit nog steeds op slot. Maar ipv 2 vingers past er nu een duim en een vinger tussen :+ Hij doet nog steeds pijn als ik hem ver open moet doen (dus dat doe ik maar niet) verder geen harde dingen eten dan gaat het wel. Morgen moet ik naar de tandarts en vrijdag weer naar de kaakchirurg. Ben benieuwt wat ze er van zeggen. Die oefening met de kurken is niet zo geslaagt. Doet pijn en voel ik de heledag. Dus ipv 2x per dag oefenen doe ik het maar 1x :o

enniee

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-10 19:31

Bij mij zit ie ook regelmatig op slot, één keer deed het zo'n pijn zou m'n mond gewoon weer open doen :+

Heb mijn kaak ook gebroken gehad, misschien heeft het daar wel mee te maken...

Vervelend zeg, vind het nog steeds vreemd dat ze er verder niks aan doen.

Annettu_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-10 19:33

Hier had ik vroeger last van, Ze kunnen er niks aan doen zeiden ze. Tenzij ik een operatie wou. Je kan wel oefeningen doen :) Als je bijvoorbeeld moet gapen, Tegendruk geven met je vuist tegen je kin.Heeft voor mij geholpen en mijn kaken nu gewoon helemaal open :)

hafjes_lover

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-10 19:36

bij mij ook knakkende kaken+opslot ,maar niet zolang als jij hebt! (bij mij 'schiet' hij gelukkig weer 'terug')
hoop dat het beter gaat bij de kaakchirurg en dat ze iets beters voor je vinden dan die kurken waar je zo'n pijn van krijgt!

veel, nou ja, beterschap en succes!

Xreneee

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-10 22:44

mijn kaak zit ook vaak op slot maar gaat vrijwel snel alweer van zijn "slot" af ! eet je veel kauwgom? daar ligt het bij mij aan ik eet veel te veel kauwgom.! en toen ik me beugel had werd ik verplicht mijn kaken op elkaar te houden toen ging die ook erg vaak op slot!

Glossi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-11-10 22:53

Op het papiertje staat ook dat het niet pijn mag doen als ik op die kurken bijt met de oefeningen. Dus weet ook niet of het normaal is dat het dan wel pijn doet. En vind het zelf ook raar dat ze hier niet iets anders voor hebben.

Xreneee, ik eet geen harde dingen ook geen kauwgom.