Iets om mee naar de huisarts te gaan of niet? Maand. feestje

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

wemkelover

Re: Iets om mee naar de huisarts te gaan of niet? Maand. feestje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-10-10 19:19

Ik heb eerst zelf een zwangerschaptest gekocht vandaag.
Morgenochtend ga ik die test doen.
Kijken wat die zegt. Ik heb me huisarts vanmiddag nog geprobeerde te bellen maar woensdagmiddags zijn ze dicht.

BE_GENTLE

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-10 21:12

Ik heb dit ook wel eens, heb zeker jaren de pil door geslikt en sinds januari gestopt, en ben nu de laaste maanden ook onregelmatig en de laatste maand had ik ook aan een stuk door bruine drellen in plaats van het echte bloed.. dit kan ook ook gewoon oude drellen zijn die nu pas mee komen in je menstruatie ik ben toen namelijk 2 maanden niet ongesteld geweest..

En geloof me ben ook heel vaak de pil vergeten en altijd het bed gedeeld en ben in die 8 jaar tijd nooit zwanger geraakt hoor.. dat gaat echt niet zo makkelijk met 1x de pil missen ben je niet gelijk vruchtbaar.. dat is onmogelijk.. dus denk niet dat je een miskraam heb gehad en denk zeker niet dat je zwanger bent..

Die drellen zijn gewoon oud menstruatie bloed.

wemkelover

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-10-10 06:57

BE_GENTLE schreef:
Ik heb dit ook wel eens, heb zeker jaren de pil door geslikt en sinds januari gestopt, en ben nu de laaste maanden ook onregelmatig en de laatste maand had ik ook aan een stuk door bruine drellen in plaats van het echte bloed.. dit kan ook ook gewoon oude drellen zijn die nu pas mee komen in je menstruatie ik ben toen namelijk 2 maanden niet ongesteld geweest..

En geloof me ben ook heel vaak de pil vergeten en altijd het bed gedeeld en ben in die 8 jaar tijd nooit zwanger geraakt hoor.. dat gaat echt niet zo makkelijk met 1x de pil missen ben je niet gelijk vruchtbaar.. dat is onmogelijk.. dus denk niet dat je een miskraam heb gehad en denk zeker niet dat je zwanger bent..

Die drellen zijn gewoon oud menstruatie bloed.

Heb jij wel gelezen?
Ik slik de pil niet door neem altijd een stopweek.
Dit is niet de eerste keer dat ik de pil vergeet ben hem die week wel twee a drie keer vergeten.
Ben al vanaf me 11e ongesteld geworden. Nooit zoveel pijn gehad, misselijk en nu nog steeds.
Plus dat ik ook nog e medisch geschiedenis heb. CHlamydia, er een van.

Me zwangerschaptest gaf negatief aan. Maar denk dat ik het over een paar dagen nog een ga doen vlak voor ik ongesteld moet worden.

BE_GENTLE

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-10 17:10

heb het gelezen ja, ik vergat de pil ook heel vaak.. maar dan nog is de stof niet 1.2.3 uit je lichaam dus ben je nog steeds beschermd.. en dus niet vruchtbaar..

En wat niet is kan nog komen, ik was ook nooit beroerd met een menstruatie tot 3 jaar geleden vandaar op aanraden van dokter de pil gaan door slikken om dat niet meer mee te maken elke maand..
Misselijkheid kan ook behoren tot 1 van de kwalen van je menstruatie dat was ook in mijn geval..

Ik kreeg zulke erge krampen dat ik niet meer kon lopen of ademen en zeer zware hoofdpijn, en dat kan zomaar opzetten..

Maar blijf gerust testen als je denkt dat je zwanger bent, maar ik geloof er niet zo in.. aangezien veel mensen hebben wat jij hebt..

Dan was ik al 3 jaar zwanger geweest..

Talonius

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-10 14:03

en TS, is er al nieuws?

wemkelover

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-11-10 18:56

Nee niet echt nieuws.
Zwangerschaptest was negatief.
Volgens me huisarts moesten de klachten snel verdwijnen met die pil alleen heb er nog steeds last van. Misselijkheid, steken in onderbuik ect.
Vandaag weer beetje kleurig slijm, niet echt bloed of donker maar.
Als ik over nu nog een week nog steeds last heb moet ik weer contact opnemen.