Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

piecon schreef:Na 4 mnd kreeg ik als therapie paardrijden(!) Dat is je rug onbelast bewegen...als je er niet afdonderd natuurlijk haha
!
.
!!

Abeltje77 schreef:Ik dacht al: wat komt dit me bekend voor.... maar jij bent dus ook van het andere topic lees ik hier net. En dat topic had ik al gezien. Goed dat je toch naar ziekenhuis bent gegaan zeg... jeetje! Beterschap!
Even een gekke vraag misschien he... maar hoe doe je het met de uh wc-achtige toestanden als je zo plat moet liggen?
(als ik te intiem wordt moet je het zeggen (typen) hoor, ben gewoon nieuwsgierig)
Maar ja, je kan er zelf niks aan doen 

Kido schreef:chipieke 10 dagne je darmen plat leggen had je niet mega buikpijn?
chipieke schreef:Kido schreef:chipieke 10 dagne je darmen plat leggen had je niet mega buikpijn?
Nee want ik kreeg dagelijks 4 spuitjes, 1 's ochtends om de darmen stil te houden en 1 's avonds en tegelijk om de pijn tegen te gaan en dan nog eens continu pijnstiller in mijn arm. Maar ik kan je zeggen, de dag dat ik die spuiten NIET meer kreeg heb ik gehuild van de pijn!!!
edit:
ik had dit corset: http://www.orthomedico.be/bco/download/ ... _1_web.jpg
Krijg kriebels als ik dat ding terugzie!
, vond het op zich niet eens zo heel vervelend, want het gaf me wel een safe gevoel!