Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Elin_ schreef:@ Enomis dat snap ik echt wel![]()
En ik weet zo ong wat het inhoud (niet de ziekte zelf)
Vind die mensen die ertegen vechten ook ontzettend sterk en moedig!
Dat voorop!
Maar 13/14 (of ouder / jonger) jarige meisjes (vooral) die altijd zeggen: Ik ben dun ,maar ik wil afvallen. en dan in de hoop dat iedereen zegt: ''Nee je bent niet te dik , straks krijg je anorexia!'' irriteerd mij erg..
Ik vind dat ook ronduit irritant. Asyaa schreef:Exactly, its the quiet ones you got to watch out for.
Mensen die er te koop mee lopen en er aandacht mee vragen verzinnen het 9 van de 10 keer. Zo werkt het met alles van alcohol misbruik tot zelfmoord. Het zijn juist de stille die alles opkroppen waar je op moet letten.
xxDanielleee schreef:Asyaa schreef:Exactly, its the quiet ones you got to watch out for.
Mensen die er te koop mee lopen en er aandacht mee vragen verzinnen het 9 van de 10 keer. Zo werkt het met alles van alcohol misbruik tot zelfmoord. Het zijn juist de stille die alles opkroppen waar je op moet letten.
Ik vind niet dat je alles erbij moet betrekken.. Hihi. Kijk mensen die alcohol misbruiken kunnen er niet omheen dat ze aandacht krijgen, ze zijn namelijk onder invloed van drank. Net zoals drugsgebruik. zo krijg je toch aandacht van politie of partner of iemand anders.
ben zelf niet verslaafd maar ik heb wel ervaring op dat gebied, sorry voor mijn misschien niet toepasselijk reactie.
). Vorige maand kwam ik erachter waarom: Mijn oma ligt al meer dan 2jaar in coma na een hersenbloeding, maar voor die tijd was ik al zwaarder dan mijn oma (ik was toen 13 en woog ong 35kg?). Ze at bijna niks, ik denk dat ik ergens het wel wist, maar toen er pas zo hefitg op reageerde. 
Elin_ schreef:Ja laatst zat ik op een ander paardenforum en werd dit naar iemand gekrabbeld (vriendin krabbelde vriendin denk ik)
Ja, toen wel.
Nu ben ik pro ana (zoek maar op) waardoor er 13 kg af is in 7 weken.
Ik snijd mezezlf.
Heb 2 maal zelfmoord geprobeert.
Ik slik pillen.
Whaha, ik weet het, ik ben gestoord xD
xx
Toen ik haar dit PB'de en de rede gelijk bijna aanvallen dat ik niet weet hoe zwaar haar leven is etc

Sorry, ik vind het gewoon lekker. Nee heb geen anorexia.
Elin_ schreef:Hallo bokkers!
Wat mij opvalt is dat heel veel (jonge) kinderen zo snel concluderen dat ze bijv. ES (eetstoornis) hebben.
Komt veel voor bij Jeugdhonk.
En vaak klopt de helft van het verhaal niet en word er gewoon overdreven.
Vaak is het al van : Ik val af en vind het goed en ik heb nu anorexia ofseu (als kinderen al dun zijn)
dus mijn vraag waarom eigenlijk?
Waarom wil in hemelsnaam een puber (meestal) dat zeggen voor alleen maar die aandacht?!
Daar irriteer ik me zo aanIn die toppics van meid komop eet nou! etc en dan wil ik zo reactie geven van klopt het wel en vervolgens krijg je HEUL bokt over je heen
![]()
Ik weet datje niet zomaar mag concluderen , integendeel! je doet dan meer slecht dan goed ,maar zo ongeloofwaardig verhaal en een verhaal waarvan de schreeuw : ''Ik wil aandacht!'' er helemaal uit komt... komop..![]()
Wat denken jullie hierover??
Asyaa schreef:Anneert schreef:Tja als je onder zo'n berichtje 'Whaha, ik weet het, ik ben gestoord xD' zet, komt het echt niet over.
Oh juist wel hoor, ik ben gestoord als ik ik heb chronisch aandacht tekort en zou de mensheid een gunst doen om vanaf nu me kop te houden en hun niet meer ermee lastig te vallen