Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Anoeska schreef:Ik lees al dat het dus heel verschillend is. Ik vind kleine kinderen met oorbellen echt vreselijk ordinair (en babies al helemaal!). Maar dat zal dus per persoon verschillen. Ik vind na de basisschool een mooie leeftijd voor gaatjes.

Zijn nog eens dicht gegroeid en met 14 jaar opnieuw laten schieten..
Ik zou nog lekker wachten, maar het kan niet zoveel kwaad denk ik..
vanLotje schreef:ordinair vind ik het niet, maar geen haar op mijn hoofd dat eraan denkt om gaatjes in babies te gaan prikken zonder hun eigen wens hiervoor.
Cultuur of niet. In sommige culturen krijgen kinderen stam-tatoeages, vindik ook belachelijk.
En nogmaals, dit is niet als aanval bedoeld maar slechts mijn mening.
samantha21 schreef:Anoeska schreef:Ik lees al dat het dus heel verschillend is. Ik vind kleine kinderen met oorbellen echt vreselijk ordinair (en babies al helemaal!). Maar dat zal dus per persoon verschillen. Ik vind na de basisschool een mooie leeftijd voor gaatjes.
Dat je het niet mooi vind snap ik, dat het ordinair uit KAN zien, ook begrijpelijk, maar vind je dit ook ordinair dan?
http://94.100.124.169/1051050001-105110 ... NSf_1.jpeg

MiSz_SaNdY schreef:mijn dochter heeft ze met 3 jaar gekregen niet te jong vind ik zelf.
en waar blijf je nou achter hangen met je oor?
is mij nog nooit gebeurd dus

Mas schreef:Ik snap wel het gevoel dat mensen hebben bij gaatjes schieten bij een baby. Zelf vind ik dat een kind de kans moet krijgen zelf aan te geven om wel of geen gaatjes te willen. Vanaf een jaar of 6 kun je daar toch wat bewuster over nadenken dan als baby. En wil je geen gaatjes dan loop je vaak toch met iets van littekens rond.