Ontzettende buikpijn...

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Sjaap

Re: Ontzettende buikpijn...

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-10 15:34

Vervelend zeg. Ik heb zelf een spastische darm, en als ik dan een buikpijn aanval heb lig ik letterlijk opgerold op de grond van de pijn, bij lange na niet in staat om op te staan. Komt ineens, gaat ineens, maar pfff wat een ellende is dat.

Kan natuurlijk per persoon verschillen, maar het klinkt niet alsof dit bij jou hetzelfde is. Ik denk ook aan je opkomende menstruatie :). Even langs de dokter, dan weet je het zeker. Niks om je ongemakkelijk bij te voelen, dokter hoort en ziet een hoop gekkere dingen ;).

Elin_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-10-10 21:52

Nee zo heftig heb ik het niet nee ;)
Ga evenlast de HA (helaas een man :=)
maarja die man hoort denk ik wel raardere verhalen dan een meisej dat buikpijn heeft XD

Wietsje92

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-10 21:57

Sjaap schreef:
Vervelend zeg. Ik heb zelf een spastische darm, en als ik dan een buikpijn aanval heb lig ik letterlijk opgerold op de grond van de pijn, bij lange na niet in staat om op te staan. Komt ineens, gaat ineens, maar pfff wat een ellende is dat.

Kan natuurlijk per persoon verschillen, maar het klinkt niet alsof dit bij jou hetzelfde is. Ik denk ook aan je opkomende menstruatie :). Even langs de dokter, dan weet je het zeker. Niks om je ongemakkelijk bij te voelen, dokter hoort en ziet een hoop gekkere dingen ;).

Ja had ik dus ook, maar bij mij is er dan een chronische darmziekte geconstateerd, dat abces kwam door n fistel

Wietsje92

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-10 22:01

Elin_ schreef:
Nee zo heftig heb ik het niet nee ;)
Ga evenlast de HA (helaas een man :=)
maarja die man hoort denk ik wel raardere verhalen dan een meisej dat buikpijn heeft XD

Waarom zo onzeker zijn? Ik weet wel zeker dat die man al zoveel meisjes en vrouwen heeft gezien in zijn tijd als huisarts. Een dingetje als buikpijn hoef je je echt niet voor te schamen hoor tegenover een mannelijke huisarts.

Ik zou gewoon even proberen een afspraak te maken voor morgen en anders voor maandag. Nu zit je maar te vissen en na te denken over wat het kan zijn.. Maar als je even langs de huisarts gaat, kan hij het misschien voor je vast stellen en dan hoef je zelf geen energie meer te steken in over je klachten piekeren ;)

Ik ging eerst ook niet graag naar de HA, totdat ik in december afgelopen jaar bijna niets meer kon, zelfs niet eens meer 2 uurtjes werken. Toen zat ik een paar x in de week bij de HA. Helaas heeft hij mij gewoon laten lopen, en ben ik daardoor echt heel ziek geworden, en meerdere malen in het ziekenhuis gelegen, vanaf eind januari tot juli. Nou zover moet jij het niet laten komen hoor meisje! ;)

De adviezen hier zijn echt allemaal goed bedoeld, en je hoeft je echt niet te schamen!

Elin_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-10-10 13:33

Ik vond het gister minder erg maar vandaag eerste uur was het erg dus zo maakt me moeder even een afspraak ..