kentaro: weet precies wat je bedoelt, hoor wel vaker dat je beter terecht kunt in Duitsland

ik werd ook naar huis gestuurd met paracetamols
na heel veel gezeur ben ik opgenomen en heb ik maar liefst 7 weken aan de morfine gezeten. Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

na heel veel gezeur ben ik opgenomen en heb ik maar liefst 7 weken aan de morfine gezeten.
maar die tegen kriebelhoest) hebt?? Ik mag geen andere pijnstillers dan paracetamols. Ik had een keer zo'n kiespijn dat ik de dokter belde. Hij adviseerde me 2 paracetamols en dan na een uur 1x codeïne. (maar wat ik eerder zei, weet niet heel zeker hoe de verhouding was?!) Dit schijnt elkaar te versterken!!!

(ivm het bloed in de ontlasting.) 3 november zie ik dus pas weer een arts 

SRG schreef:TS, misschien een beetje een smerige vraag, maar wat voor kleur is het bloed bij je ontlasting, echt rood (van vers bloed) of wat donkerder (bruiniger) van kleur. Want daar kan je vanaf lezen waar het bloed vandaan komt. Als je bijv. in je maag gebloed hebt moet dat bloed nog een heel traject doorlopen door je darmen, dan is het dus al ouder en zal er donkerder uitzien dan als je in je darmen een bloeding hebt gehad.
Heb je na die ene keer daar nog vaker last van gehad? Ik hoop voor je dat je na de onderzoeken in het ziekenhuis wat wijzer bent over de oorzaak...

Ik hoef er zolang het niet jeukt niks meer op te smeren en het trekt vanzelf verder weg

. Aan de ene kant vind in het inderdaad wel lastig dat ik niet gewoon thuis ben, maar aan de andere kant ik heb een hond en ik woon op een parkeerdek, waarbij ik dus na winkelsluittijd alleen maar via trappen naar mijn woning kan komen. Traplopen valt me zwaar en boodschappen doen (dus dingen tillen) leveren me ook gewoon heel veel pijn op. Daarom durf ik de gok ook nog niet te wagen om weer richting huis te gaan.
En ook geen verdere problemen