stekende pijn op borst en benauwd...

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

tteettt

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-10 10:35

Als ik jou was dan zou ik zo wi zo even bloed cholesterol en bloeddruk enz. laten checken. Voor de zekerheid, cholesterol is wel verstandig als je moeder een hart kwaal heeft want hartfalen is erfelijk!

Vrouwen die een infarct krijgen, hebben vaak niet of nauwelijks voortekenen. Bij mannen is het achteraf vaak wel zo. Maar vrouwen voelen zich vaak al langer tijd een beetje onbestemt vermoeid zeg maar maar verder geen tekenen. Jou klachten komen op mij over als Hyperventilatie, dat lijkt soms wel heel veel op hartfalen.

Kipje39

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-10-10 10:36

fliam schreef:
fliam schreef:
Drink je vaak redbull of andere energydrank? Heb je dat gisteren ook gedronken voor dat nare gevoel? zo ja, hoeveel?

Nee ik heb er alleen gister eentje gedronken, ik drink het wel eens vaker maar niet per week ofzo...

fliam

Re: stekende pijn op borst en benauwd...

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-10 10:41

oke, gelukkig maar. Redbull is echt rotzooi voor je lichaam. De klachten die jij omschrijft kunnen een gevolg zijn van overmatig gebruik van dat spulletje.

fliam

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-10 10:43

tteettt schreef:
Als ik jou was dan zou ik zo wi zo even bloed cholesterol en bloeddruk enz. laten checken. Voor de zekerheid, cholesterol is wel verstandig als je moeder een hart kwaal heeft want hartfalen is erfelijk!

Vrouwen die een infarct krijgen, hebben vaak niet of nauwelijks voortekenen. Bij mannen is het achteraf vaak wel zo. Maar vrouwen voelen zich vaak al langer tijd een beetje onbestemt vermoeid zeg maar maar verder geen tekenen. Jou klachten komen op mij over als Hyperventilatie, dat lijkt soms wel heel veel op hartfalen.

Hartfalen heeft niet altijd met een hoog cholesterolgehalte te maken. Ook niet alle hartfalen is erfelijk.

Wel zou ik, bij herhaling van je klachten, een keert algemeen lab. laten prikken.

tteettt

Re: stekende pijn op borst en benauwd...

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-10 10:54

Nou laat ik het dan zo zeggen,

Als hartfalen in je familie voorkomt is het heel verstandig om jezelf regelmatig te laten na kijken. En een aanwijzing is op mogelijke problemen is je cholesterol gehalte! En je bloeddruk.

En volgens mij weet ik ongeveer waar ik over schrijf aangezien mijn vader op z,n 47e aan hartfalen is overleden. Mijn broer op z,n 30e en ik op m,n 40 afgelopen maart zonder voortekenen een heel zwaar infarct heb gehad.