jullie hebben weer lekker gelopen, ik wil ook! Hoop dat ik zondag kan, als jullie lekker de 4mijl aan het lopen zijn! Heeft dat ook een site??
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Ik dacht dat ik hem ergens had neergelegd, maar daar ligt hij nu niet. Morgen maar goed zoeken! 
startnummer toesturen naar een bepaald nummer en kunnen fans je op die manier volgens tijdens je run
Chely schreef:Dankzij de tip via PB heb ik vandaag zonder kniepijn mijn rondje gelopen!!!
Ben zo blij met de tip, begon door de pijn echt op te zien om te gaan maar nu ben ik weer gemotiveerd voor 10

Gelukkig pas om half 3 starten .. 

.

heb het sporthorloge van de Aldi gehaald. Vandaag op mijn gemakje alle boekjes doorspitten met hoe ik deze moet installeren

Iemand tips?
Heel erg makkelijk.
Dus kan je er geen tips over geven ..
Op een gegeven moment scheert ze een 'lekker stuk' dus Lis staat helemaal te happen (zoals ze elkaar kriebelen, maar dan in de lucht) van genot en ik sta te lachen. Ineens doet ze zo *hap* in mijn bovenarm, damn dat deed even zeer! Was niet als 'bijt' bedoeld, maar zo voelde het wel. Is ook blauw nu. Na het scheren heb ik Lis nog even gereden, ging echt superfijn! Heb echt weer genoten en ik heb gewoon een superpaard. Kan niet anders zeggen... 

Mirkim schreef:Hoe jong is jouw bejaarde dame, Jaan? Ze ziet er nog heel knap eruit!

)
da's iets makkelijker
maar juud (ben van t afkorten) wel een mooie tijd 
)