Het ik ben begonnen met hardlopen topic V

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Jaan81

Re: Het ik ben begonnen met hardlopen topic V

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-10 22:16

Dank jullie wel! Ben ook erg trots op mn mooie, bejaarde dame! <3

jullie hebben weer lekker gelopen, ik wil ook! Hoop dat ik zondag kan, als jullie lekker de 4mijl aan het lopen zijn! Heeft dat ook een site??

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-10 22:42

Www.4mijl.nl

als jullie meedoen met een loopje nemen jullie dan ook je mp3 speler mee? Ik twijfel nog een beetje heb zo'n gevoel dat de muziek me er op een moeilijk moment ook weleens door heen kan trekken. Maar aan de andere kant vind ik het ook niet zo leukom met muziek op te lopen.

Mirkim

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-10 22:59

Hoe jong is jouw bejaarde dame, Jaan? Ze ziet er nog heel knap eruit! :j

Ik neem mijn MP3 wel mee, Sakkia. Ik heb het niet op al die mensen, hoop dat muziek me kan helpen om me even wat meer op mezelf te focussen.

Ik ben btw mijn chip en startnummer kwijt := Ik dacht dat ik hem ergens had neergelegd, maar daar ligt hij nu niet. Morgen maar goed zoeken! :j

We zijn trouwens ook via sms te volgen.. hihi :D startnummer toesturen naar een bepaald nummer en kunnen fans je op die manier volgens tijdens je run :)

klotshtiduj

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-10 23:01

Was jullie al kwijt... Gelukkig weer terug gevonden!

Ik ben me aan het voorbereiden op de noorder fit run morgen, 7,5 km hollen.
Heb er zin in!
Iedereen die de 4 mijl gaat lopen: HEEL VEEL SUCCES!!!!

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-10 23:02

Ja dat moet k morgen ook even instellen. Is leuk, heb je ookmeyeen je eindtijd

Oh dat is balen, even goed zoeken idd

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-10 00:19

Dreeetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-10 01:18

Chely schreef:
Dankzij de tip via PB heb ik vandaag zonder kniepijn mijn rondje gelopen!!!
Ben zo blij met de tip, begon door de pijn echt op te zien om te gaan maar nu ben ik weer gemotiveerd voor 10 :D

Nu ben ik wel erg nieuwsgierig naar die tip .. :+

Enne, als jullie zo praten over die 4 mijl wordt ik er zenuwachtig van, terwijl ik daar nog geen last van had .. :')
Ga morgenavond ook nog met vriendinnen lekker een avondje weg .. :') Gelukkig pas om half 3 starten .. :)

Misschien moeten we toch iets bedenken wie er nou van bokt zijn, zodat we toch kunnen 'meeten' .. :D

Dreeetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-10 01:20

Dat klinkt als een gave loop Angela !! :D

Is voor mij wel ver .. helaas ..

HannahFrouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-10 07:34

Gaat er toevallig iemand ook naar de Hoge Veluweloop in Hoenderloo? Die had ik in mijn agenda gezet. Proest ... dat haal ik dus nog helemaal niet ;-).

Heb het idee om wedstrijden te lopen maar even laten schieten, de meeste zijn natuurlijk toch op zaterdag en met dde paardjes is dat niet te combineren.

ArlandoO

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-10 09:00

Gistere een mp3 gehaald met goede dopjes met zo'n oorklem eraan :D
Nu nog een programma downloaden en dan ga ik volgens schema lopen.

lauralarissa

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-10 09:15

Straks maar even naar de Aldi :P

KDS

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-10 09:45

ik hoop van dit weekend mezelf een rondje te kunnen laten rennen... doordeweeks heb ik gewoon echt te weinig tijd, en ik was net een beetje lekker op pad.

Dus ik moet maar kijken, anders is het toch het hardlopen wat ik even opschuif naar 'later als ik groot ben', want en een zware studie, en naar paarden, en een vriend en hardlopen dat kan ik niet inplannen :o

Zou ik wel ontzettend balen vinden

Mirkim

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-10 11:15

jammer zeg KDS... Maar ook wel begrijpelijk. Het is dat ik het op het moment mezelf zo druk of rustig kan maken als ik zelf wil, maar normaal gesproken is het voor mij het inplannen ook vreselijk lastig :=

Lijkt mij ook een leuke loop, Angela. Maar net als Dreeetje is het voor mij ook veel te ver...

Ik zit nu te kijken en te ontdekken hoelaat ik in Haren wil zijn. Ik las hier dat je startnummer niet meer als vervoersbewijs geldt voor in de trein, klopt dat écht?

Ik ben straks aan het werk, voor de vroege renners voor morgen: alvast heel veel succes en plezier!! Zet een mooie tijd neer! :j

lauralarissa

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-10 11:29

jaja ik heb er 1 gescoord hoor :D heb het sporthorloge van de Aldi gehaald. Vandaag op mijn gemakje alle boekjes doorspitten met hoe ik deze moet installeren :P

Dreeetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-10 11:34

Ik ben niet meer naar de aldi gegaan .. heb al iets te veel geld uitgegeven .. :=

Ik ga zo ff een stukje lopen .. hoofdje leegmaken .. Ik zou niet vanwege morgen maar kan het nu even niet laten .. :=
Heb de endorfine nodig .. :')

hetbommeke

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-10 12:09

Ik mag morgen "pas" weer, wel direct 30 min met 3x 30 sec versnelling aan het eind.

Vanochtend wel heerlijk paardgereden, in het frisse ochtendzonnetje, met de dauw nog op de weilanden, zo fijn is dat dan. En de nodige endorfine ook weer aangemaakt voor de rest van de dag :j

Ik had bedacht dat ik na de winter een fiets wil gaan kopen, een soort mountain-bike maar dan wel met spatborden etc. En dan wil ik op de fiets naar het werk (25 km) zo'n 2x per week als het redelijk weer is. Ben nu een beetje aan het snuffelen op i-net naar een goede en goedkope fiets :D Iemand tips?

pearl_tje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-10 12:57

Voor mensen die een iphone hebben even een tip.. Je kan de app genaamd runkeeper installeren. Heel erg handig tijdens het lopen. Je zit na afloop de aantal km, de gem snelheid gelopen, en op de kaart ook nog de route. ;) Heel erg makkelijk.

Dreeetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-10 15:46

Sportief bom, op de fiets .. dat is echt niks voor mij, fietsen .. :') Dus kan je er geen tips over geven ..

Toch nog ff een stuk van 8km gelopen .. +:)+ ik ben helemaal klaar voor morgen ! Heb zelfs nog een zonnebankje genomen .. :D

klotshtiduj

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-10 16:05

Ego berichtje:
Ik heb vandaag de noorderfitrun gelopen in Leeuwarden!!
Heb 7,5 km gelopen in 43 minuten (volgens mijn eigen ipod/nike+), super tevreden en fijn gelopen!

Dreeetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-10 16:14

Owh wat gaaf, ik had inderdaad gezien dat die loop er was, en eraan gedacht om ook mee te doen .. maar toen ik zag dat het allemaal dezelfde rondjes waren van 2,5 km ben ik afgehaakt en me eigen ronde gaan lopen ..

Echt gaaf dat je hem hebt gelopen !!

WenK

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-10 16:22

Wat goed klots*nogwattus*!!

En de rest lekker aan het voorbereiden op de 4 mijl!

Hier een druk maar lekker dagje achter de rug. Het begon met het rijden van een nieuw paardje. Verwachtte wel iets van 'm, maar hij was echt superbraaf! Heb echt heel fijn gereden met 'm. Daarna Lis scheren. Die was onwijs druk (altijd met scheren), maar degene die haar scheert kent haar gebruiksaanwijzing, dus dat ging prima. Uiteraard met de nodige beloningen en scheldpartijtjes... :D Op een gegeven moment scheert ze een 'lekker stuk' dus Lis staat helemaal te happen (zoals ze elkaar kriebelen, maar dan in de lucht) van genot en ik sta te lachen. Ineens doet ze zo *hap* in mijn bovenarm, damn dat deed even zeer! Was niet als 'bijt' bedoeld, maar zo voelde het wel. Is ook blauw nu. Na het scheren heb ik Lis nog even gereden, ging echt superfijn! Heb echt weer genoten en ik heb gewoon een superpaard. Kan niet anders zeggen... <3

Na het rijden en alles ben ik nog even naar de ruitersportzaak geweest, heb een nieuwe springsingel gekocht (die van Lis is inmiddels te groot) en een nieuwe rijbroek (zelfs mijn kleinste rijbroek werd aan de grote kant).

Tenslotte ben ik net nog even een stukje wezen lopen. Heb zo'n 6,5 km denk ik in 42 minuten gedaan. Niet heel snel natuurlijk, maar was wel lekker.

Werk heb ik afgezegd, voelde me vanmorgen onwijs flauw op een gegeven moment. Ga er nog wel wat van melden, want werd behandeld als een klein kind (tja, ik weet niet wat ik hiermee moet, wat voel je dan, waar zit dat dan, hoe komt dat denk je?). Houd daar niet van. Het is geen 'normale' baan voor mij en aangezien ik donderdag al heb aangegeven dat ik me al een paar dagen niet fit voelde (elke ochtend beetje misselijk, of ik een steen in m'n maag heb, bij niet eten gaat het weg, maar word ik duizelig) komt het nou ook niet bepaald rauw op hun dak. Bah, kan niet goed tegen dergelijke reacties hoor...

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-10 16:36

Mirkim, volgens mij niet meer op het traject Grijpskerk Groningen :+

Ik pak de trein om half 11 al, eerst lunchen op het werk.
Ik heb mijn nichtje te weten te strikken om mijn spullen op te halen op het werk en daarna aan de finish aan mij terug te geven. De schat !!!
Ben nu even bij mijn ouders om de vouwfiets op te halen.

Heb vanavond 'nog een verjaardag en ga niet drinken......

irise456

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-10 16:39

Ik drink bijna nooit.
zo 2/3 keer per jaar

Vandaag een ongezonde dag, was dagje in rotterdam
Ben er wel moe van en ook hoofdpijn
Dacht om vanavond te gaan beginnen met hardlopen
Dan word maandag :D

Jaan81

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-10 17:34

Mirkim schreef:
Hoe jong is jouw bejaarde dame, Jaan? Ze ziet er nog heel knap eruit! :j

Dank! Mijn dametje is nu 17,5 jaar oud. Da's voor een trekpaard echt al bejaard. Zeker gezien dat de meeste trekpaarden met zulke been als Fleur gemiddeld 16 worden..... :oo

Vandaag weer hele rit gemaakt; 20-25km, met 25 andere paarden (en 60 man in totaal ongeveer) Zat zelf om mn jonge joekeltje en dinnetje op Fleurtje.
Langs de Waschappelse Dijk gereden, was echt heul gaef!!!
Dit is mn andere trekpaardje, mn jonge joekeltje (van '05 en 1.75m hoog)
Afbeelding
Afbeelding
(vandaag helaas geen zeehond gespot := )

Vriendjelief was voor me naar de Aldi, maar zie alleen de reflectiedingenmetlichtjes liggen, dus vrees dat er geen sportbh's en loopbroeken (meer?) waren..... :(

hetbommeke

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-10 17:41

Volgens mij heet klotsdinges gewoon Judith ;) da's iets makkelijker :j maar juud (ben van t afkorten) wel een mooie tijd +:)+

En dat fietsen is nog in de ontwikkelings fase, zeg maar de "ik denk er over na" fase

Wen goed dat je werk afgezegd hebt, en probeer het gevoel wat jij aan je afmelding hebt overgehouden los te laten. Het kost je energie en levert helaas niets op. Ik begrijp je wel hoor, zou precies hetzelfde hebben, maar ik probeer de laatste tijd me best te doen dat soort opmerkingen los te laten. Geeft een hoop ruimte in t koppie :D
Komt ook door het boek dat ik nu lees: een nieuwe aarde van e tolle zeker een aanrader.

En verder allemAl suc6 morgen bij de 4 mijl, Sak Mirk Dreeetje en de rest (ff de namen van de anderen vergeten := )

Jaan wat een heerlijke foto's en mooie knollies :j