Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Denk dat zowel dik en dun negatieve kanten heeft.
Sica schreef:Maar even serieus, vinden jullie iemand met maat 40 te dik?

, neejtog?
Moontje1991 schreef:Niet meer hoefen twijfelen of je niet te dik bent voor dat topje of of je wel een rokje aankan tot net boven je knieen.
DaisyDarling schreef:Sica schreef:Maar even serieus, vinden jullie iemand met maat 40 te dik?
Nee, ikniet
Heb je zelf die maat?, Ik heb even je profiel bekeken, & je ziet er goed uit.
En je hindert je paard niet met je gewicht

_Chendo_ schreef:herkenbaar! Kan zelf ook eten wat ik wil en er komt niks aan. weeg 49 kg en ben 1.68m.
Schildklier is toch echt goed
Maar als je dan een keertje zegt dat je geen trek hebt in iets... oefffff dan ben ik linea recta verdacht van anorexia.
Verder erger ik me er niet zo aan. Het enigste wat ik vervelend vind, is dat je nooit mag zeggen dat je geen trek hebt (lijkt het), je krijgt altijd wel commentaar.
Ariebombarie schreef:Saskiaatje schreef:"Je hindert je paard niet met je gewicht"?
Wat een vreemde opmerking, ze heeft een hartstikke slank figuur.
(Mag dat wel?)
ik kreeg om die opmerking ook de kriebels
DaisyDarling schreef:@edit; sorry vrij snel getypt
Nee, ik bedoel het meer als; oh, als zij maat 40 heeft, dan ben ik Mickey Mouse.
Komt beetje verkeerd over sorry, want je ziet er heel goed uit(zei ik ookal).
Ik vind vaak pas dat iemand iets aan zijn gewicht moet doen, als diegene zen paard ermee hindert etc.
Sorry Saskiaaa

Evelijn schreef:Moontje1991 schreef:Niet meer hoefen twijfelen of je niet te dik bent voor dat topje of of je wel een rokje aankan tot net boven je knieen.
Nou ik twijfel volop over kleding. Zeker toen ik door kinderen werd geroepen 'oh wat eng ik zie botten' en dat waren dus mijn sleutelbeenderen. Die je eigenlijk bij iedereen wel ziet maar goed bij mij dus duidelijk.
Je kan dus ook best te dun zijn voor kleding. Ik kan echt niks met V hals aan dat lijkt echt nergens op.