bigone schreef:En dan ga je naar je huisarts, leg je de situatie uit, niet zwanger na testen EN DAN!!!!
Heb je dan nooit geen sex meer of ga je elke twee,drie maanden weer zitten stressen, misschien moet je heel eerlijk bij je huisarts zijn dat misschien zwanger zijn bijna op een panische manier je leven beheerst.
Nooit meer seks vind ik op dit moment een heeeeel goed plan
Tuurlijk weet ik ook wel dat dat niet realistisch is. Het gekke is dat ik deze angst vorig jaar ook wel een beetje had maar veel minder, dat was hooguit een maandje want toen wist ik niet beter dan dat je alleen zwanger kon zijn als je niet meer ongesteld zou worden.
Maar de HA kan er dan toch ook niet zoveel mee? of word ik dan door verwezen naar een psych ofzo?
@ Ilsemarie: Hoelang overleeft sperma dan? want hoe kan het dan dat mannen sperma in een potje in moeten leveren om te kijken of ze vruchtbaar zijn? Dan zou dat sperma toch allang dood zijn?
@ Ragdollcat Ik heb dit op bokt gezet omdat ik hoopte dat het me gerust zou stellen, en soms werkt het als ik alles terug lees maar helaas niet altijd. Zoals nu heb ik lage rugpijn, rond die 2 botten op je rug en dat trekt door naar mijn heup en richting lies. (heup heb ik al jaren last van overigens maar andere pijn dan nu) En daar kan ik dus alweer panisch van worden.