Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Neroo schreef:@ Neroo, veel van die doorzichtige drilpudding eten (elke dag) Dat wordt van botten gemaakt en daar groeien je haren en nagels sneller van. (Is geen fabeltje, dit wordt bv. door kanker patienten gedaan na chemo)
PartoutZ schreef:Rundergelatine??
.

En de (goede) shampoo's van tegenwoordig zijn ook niet zo extreem slecht voor je haar, gelukkig
muc schreef:@ Neroo, veel van die doorzichtige drilpudding eten (elke dag) Dat wordt van botten gemaakt en daar groeien je haren en nagels sneller van. (Is geen fabeltje, dit wordt bv. door kanker patienten gedaan na chemo)
Maar ik gebruik ook geen gel/haarlak/wax/stijltang/krultang/fohn..
.
.
.
.
. Henrieke schreef:Neroo schreef:@ Neroo, veel van die doorzichtige drilpudding eten (elke dag) Dat wordt van botten gemaakt en daar groeien je haren en nagels sneller van. (Is geen fabeltje, dit wordt bv. door kanker patienten gedaan na chemo)PartoutZ schreef:Rundergelatine??
Doorzichtige drilpudding? Wat moet ik me daar bij voorstellen.
Gadverdarrie
PartoutZ schreef:Wij hadden een keer toetjes waar op stond dat er rundergelatine in zat..
Ik hoefde spontaan niet meer![]()
had dat niet gezegd!!
Storm schreef:Nicoletje92 schreef:Ik was elke dag mijn haar, als ik dat niet doe is de volgende dag mijn haar super vet.. net zoals mijn huis..
Gelukkig wordt mijn huis alleen stoffig
erin het iedere dag wassen!
Tallie1979 schreef:Mijn haar is erg gevoellig voor vet worden, maar dat komt omdat het zo fijntjes van draad is..
Ik was mijn haar om de dag. Anders word het binnen no time supervet!
Wat mij wel opvalt is dat mijn haar steeds donkerder word. Ik ben als rode geboren, blond geworden en nu ben ik bijna bruinMaar ik gebruik ook geen gel/haarlak/wax/stijltang/krultang/fohn..