Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
wollie27 schreef:ik geloof dat ik het dan tref als ik de reactie,s hier lees al jaren bril en lenzen van hans anders en nooit klachten gehad was er toch iets niet goed wat 1 keer is voorgekomen dat werd toen direct goed verholpen.
Kom er al jaren en geen klachten .
)
En ik hoefde helemaal niets te betalen
Geweldige service! En ik heb er ook een zonnebril op sterkte (voor 35 euro) en die is ook prima. Niks op aan te merken!
Die afspraak duurde overigens maar een klein halfuurtje, fijne bijkomstigheid en ik ben altijd zó aan de beurt.maaikedd schreef:dat is wel ons voordeel, alleen jammer dat ik vaak in een ander filiaal moet invallen en daar vaak puin kan ruimen. Ik vind het ook jammer dat mensen als ze bij 1 filiaal zijn geweest meteen denken dat het overal zo gaat. Mijn collega die mij verder opleidt, doet dit werk inmiddels ruim 30 jaar
