Ik ben zelf eigenlijk een beetje aan het twijfelen of ik naar de internist moet bellen... Het is nu 4 maanden geleden dat ik een trombosebeen heb gekregen, en een maand geleden had ik mijn laatste afspraak bij de internist. Ik mocht toen stoppen met bloedverdunners (gelukkig, want mijn haar viel er met bossen van uit) en ik hoef niet meer terug te komen bij de internist. Maar nu zit ik toch wel met een paar vragen, misschien dat jullie daar ook iets mee kunnen.. Mijn hele been blijft dik, tot de bovenkant van mijn billen aan toe. Ik heb dit de laatste keer eigenlijk niet gemeld bij de internist, omdat ik dacht dat het wel meeviel en misschien ook van de heupoperatie was. Maar nu ik weer spijkerbroeken kan gaan dragen en laarzen aan wil trekken, merk ik gewoon dat mijn ene kant er niet in komt. Niet alleen mijn been, ook mijn ene bil past gewoon niet meer in mn broeken
Verder valt het me op dat ik kleine spatadertjes op mijn trombosebeen heb gekregen, en ik heb veel last boven mijn knieschijf, lijkt een soort stuwingspijn ofzo. Ik vind het eigenlijk ook vreemd dat ze na de constatering van een trombosebeen nooit meer een echo hebben gemaakt, vooral omdat mijn hele bloedvat vanaf mijn knie tot in mijn onderbuik dicht zat. Al met al voel ik me er niet helemaal gerust bij.. Wat zouden jullie doen, en zijn de dingen die ik opnoem normaal?

De huisarts heeft toch geen nut om naar toe te gaan want bij alles wat je vraagt ben ik nieuwschierig
En mn steunkous zakt ook nog eens af, moet ik ook weer naar het orthopedis centrum