Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

merel90 schreef:Hm, klinkt inderdaad een beetje als een beginnend trombosebeen.. Is het hele been alleen rood, of plaatselijk?
Ik heb een bekken-reconstructie gehad. Ze hebben mijn eigen bekken een paar keer doorgezaagd en daarmee een nieuwe heupkom gevormd, omdat mijn heupkom niet goed over de kop heen zat.
Ik ben inderdaad naar het ziekenhuis gegaan, kreeg een 4dubbele dosis fraxiparine (spuitjes) en bloedverdunners, en een steunkous tot mijn lies.
Ik zou gewoon nog een keer bellen!

gohya schreef:We zijn weer terug,wat het precies is weten ze eigenlijk niet,maar ze zeiden dat het een hematoom zou zijn.Er zit idd. een bloeduitstorting op de heup zelf,is beetje blauw.Begrijp alleen niet dat een been daar zo ontzettend dik van word.Ook was het been weer heel erg warm en heel rood.
Het HB gehalte in het bloed was iets aan de hoge kant maar niet verontrustend hoog.De doorbloeding was in ieder geval goed.Maar zoals ik ze hoorde praten zat het toch wel tegen een thrombose aan [heb ze afgeluisterd].We zijn wel netjes met de ambulance weer terug gebracht.Morgen moet ik de poli v.d. Orthopedie bellen en dan zou ik nóg meer horen.Vreemde zaak allemaal,maar we wachten maar af tot morgen.Hij moet wel met zijn benen omhoog liggen en moet zo min mogelijk lopen.
Zodra hij pijn krijgt of koorts moet ik meteen bellen.
@janderegelaa
Daar is ook over gepraat in het ziekenhuis over dat verpleeg tehuis in Nijkerk.Hij zou er dan voor 3mnd. heen moeten en dat ziet hij totaal niet zitten.