Half uurtje geleden kwam ik eindelijk terug uit het ziekenhuis, het is niks ernstigs maar wel iets waarmee ik de rest van mijn leven te maken heb en niet alleen mijn darmen beinvloed.
De naam van deze aandoening is: Hyperseustiviteit
Wat inhoud dat mijn darmen TE schoon zijn en contineu een seintje aan mijn hersenen doorgeven dat er "opgeruimd" moet worden.
Er zaten geen ontstekingen of andere gekke dingen. De stukjes die weggehaald zijn en vreemd leken bleken resten te zijn geweest van zo'n "actie"
De arts meldde mij dat ik vast niet alleen daar in mijn lichaam er last van heb, volgens hem doen alle plekken in mijn lichaam mee aan dit. Wat kan lijden tot puistjes, verkoudheid, steenpuisten en continue een verhoogde ontstekingswaarde omdat mijn lichaam zichzelf ook contineu activeerd tot opruimen.
Ben ergens wel blij dat het niks ernstigs is, maar ergens denk ik wel is dit niet ernstig dan? Helpen met antibiotica of iets anders werkt niet omdat dit gewoon in mijn systeem zit.
Verdere "klachten" buiten mijn buikpijn, krampen om konden wezen een opvliegerig gevoel, en die puisten in alle soorten en maten overal op me lichaam. Ben wel gerustgesteld, want van die puisten heb ik echt last! Laatst nog een boom aan steenpuisten onder mijn oksel weg laten halen, maar ze groeien er net zo hard weer aan. (ook een deel van het lichaam waar rotzooi je lichaam verlaat dus opruimd)
Ik heb gewoon een TE schoon lichaam!
Tot zover, bij vragen stel ze gerust!