gohya schreef:@merel90
Ik heb toch antwoord gegeven op je vraag?
Met andere ziekte's zoals o.a. Diabete's,Bronchitus, Artrose,enz kan je gewoon blijven sporten.Maar je hart is toch wel een van je belangrijkste organen.
Ze kunnen niet alle andere ziekte's met zo'n keuring ontdekken.Maar als er maar 1 risico ontdekt word is dat toch goed?
Als je word afgekeurd wil niet zeggen dat je niet meer mag sporten,het word je niet verboden.
En Nee niet iedereen wil weten of die wat mankeerd.
Er word je alleen iets afgeraden na een keuring,wat je ermee doet mag je zelf weten.
Het is zoiets als: Een gewaarschuwd mens telt voor 2?
Ik kan niet begrijpen dat sommige hun plezier in de sport het belangrijkst vinden.Maar ieder voor zich,ieder zijn eigen keuze.
@kaka
Ik weet niet of een club je dan mag weigeren?
Ik denk het niet,ik voetbal zelf met een nekhernia.
Ik ben nu wel voorzichtiger met voetballen,zo zal ik nooit een bal koppen en duik ik weg als er een bal op me af komt.Ik doe minder dingen met voetbal maar geniet toch nog wel van voetballen,ondanks dat ik sommige dingen niet moet doen tijdens een wedstrijd.
Ik kan dat wel begrijpen, ik ga toch niet voor mijn nabstaanden leven kom op zeg? Dan kan ik de deur straks niet meer uit. Want mijn moeder vind het ook reuze vervelend dat ik halverwege de nacht naar de trein moet fietsen voor werk, want ja op iedere hoek van de straat kan een engerd staan.. Maar ik heb plezier in dat werk en ik begrijp haar zorgen maar het is MIJN leven dus ik ga niet naar haar wensen leven. Vind ik eigenlijk hetzelfde zo ongeveer..