Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
S_uus schreef:Eigenlijk een 'geluk' dat je elk half jaar gescreend word , want jah anders waren ze hier misschien niet achtergekomen. En was het misschien al veel verder geweest.
tyleysmiley schreef:Lieve lieve meis,
Wat een ontzettende onzekere periode,ik wens je heel veel sterkte en geluk toe,dat maar heel binnenkort alles verleden tijd mag zijn en je het etiketje weer terug op het stickervel mag plakken.
Ik weet helaas hoe je je voelt,zit zelf namelijk ook in die medische mallemolen,maar dan m.b.t. baarmoederhalskanker,heb 5 kindjes,waaronder 4 echte kleintjes en nou ja,mijn etiketje komt ook op jouw stickervel terug,afgesproken??
Lieve groetjes en zet hem op hoor,Linda
Miepie1980 schreef:Ten eerste: heel veel sterkte, je gaat een zware tijd tegemoet.
Las dat je erfelijk belast bent. Een erg naaste collega van mij heeft 4 jaar terug in hetzelfde schuitje gezeten. Het was niet makkelijk maar gelukkig is ze er goed door gekomen.
Misschien een erg persoonlijke vraag: maar ben jij ook voor de keuze gesteld om evt je baarmoeder weg te laten halen ivm de erfelijke kant van het verhaal?